חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ו

  תמונה - פוסט פרודקשן
  Post Production for Directors                                                                        
0851-3551-01
אמנויות | חוג לקולנוע וטלוויזיה
סמ'  א'1000-1200122אמכסיקו - אומנויותסדנה מר רז גיא
ש"ס:  2.0

סילבוס מקוצר
סילבוס
- פוסט פרודקשן לבמאים 2
.1
מבוא
.
aמטרות
.
bמונחים
.
cהבדלה בין מפיק פוסט למנהל אפקטים מיוחדים
.
dדוגמאות למגבלות (טכניות, זמן וכסף) עליהן ניתן להתגבר בפוסט
.
eסקירת כלי העבודה הנפוצים
AFTER EFFECTS
.iNUCK .ii FLAME .iii .2ניהול פוסט ותהליכי עבודה
.
aחשיבות של גמישות בבניית פייפלין
.
bניתוח תסריט
.
cסטוריבורד
.
dמנהל/ת אפקטים מיוחדים
.
eפירוק תוכניות צילומים לאפקטים מיוחדים
.
fהתחשבות בצורכי הפוסט בבניית לו"ז צילומים
.
gהחשיבות והמשמעות של פיקוח על הסט
.
hניהול נכון של סדר העדיפויות בלו"ז עריכת הסרט
.3
פירוק תיאורטי של האלמנטים המרכיבים שוט
.
aשוטים סטטים לעומת שוטים עם תנועת מצלמה
.
bתנועה דו מימדית לעומת תנועה תלת מימדית
.
cאבחנה בין אלמנטים במישור אחורי לעומת קדמי
.
dאלמנטים הבאים באינטרקציה עם דמויות
.
iאינטרקציה אקטיבית
.
iiאינטרקציה פסיבית
.
eצבעוניות
.
fתאורה
.
iכיווניות
.
iiצבע
.
iiiצל
.
ivהשתקפויות
.
gעומק שדה
.
hפרספקטיבה
.
iרעש וגרעיניות
.4
סקירה של טכניקות ושימושים נפוצים
.
aתיקונים
.
iתיקוני צבע וחשיפה
.
.
iiמחיקת אלמנטים מיותרים (מתוכננים ולא מתוכננים)bהחלפת רקעים
.
cהחלפת שמיים
.
dשתילת אלמנטים בדו מימד
.
eשתילת משטחים
.
fשתילת אלמנטים תלת מימדיים
.
gהכפלות
.
hשכפול קהל
.5
יישום
.
aבחירת שוטים הכוללים כמה אפליקציות של אפקטים
.
bניתוח
.
cסטוריבורד
.
dתוכנית צילומים
.
eצילום
.
fעריכה
.
gאפקטים
.
hניתוח השוט המוגמר
סילבוס מפורט

אמנויות | חוג לקולנוע וטלוויזיה
0851-3551-01 תמונה - פוסט פרודקשן
Post Production for Directors
שנה"ל תשע"ו | סמ'  א' | מר רז גיא

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת