| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
אהבה, סליחה וטינה ביחס לפשעים נגד האנושות: אמנות ופילוסופיה
Love, Forgivenes and Resentment Against Humanity: arts and philosophy |
0810-5081-01 | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
אמנויות | תכנית הבינתחומית לתואר שני באמנויות | |||||||||||||||||||||||||
|
חובות הקורס: נוכחות, קריאה שותפת במהלך הסמסטר, צפייה בסרטים שיוקרנו במהלך השיעור לבד או בהקרנות מאורגנות בימי שישי בשעות הבוקר או בימי ראשון בשעות הערב.
דרישות הקורס: עבודה סמינריונית או רפרט להגשה בתאריך שתקבע הפקולטה.
טקסטים: בשיעור ילמדו רומנים, סיפורים קצרים, שירים, ציורים, סרטים ומבחר מאמרים. הרומנים של קוטזי ושל אפלפלד. סיפורים קצרים, ושירים מאת כול אחד מהסופרים וו. ג'. זבאלד, סימון ויזנטל, אינגבורג בכמן, פול צלאן, דן פגיס, ונתן זך—לרכישה בחנות הספרים של האוניברסיטה ולהורדה באתר הקורס—סרטים וקטעים מסרטים לכול אחד מהבמאים—אלן רנה, קרולינה לינק, סטיבן דאלדרי, קריסטיאן פצולד, ולדיסלב פסיקובסקי, פול פרהובן, ג'וזף לוזי, ג'ון בורמן, קלינט איסטווד, —צפייה באתר הווידאו של האוניברסיטה—ציורים—שרלוט סלמון—ומאמרים—אחד משל כול אחד מן הכותבים, ולטר בנימין, חנה ארנדט, דרידה, ז'אן אמרי, ז'וליה קריסטבה (סימפוזיון של מאמרים), יאן גרוס, פול ריקר, ותומאס ברודהולם.
ביבליוגרפיה נוספת: סטודנטים בסמינריון אהבה, סליחה וטינה ביחס לפשעים נגד האנושות: אמנויות ופילוסופיה יצטרכו להשתמש בקטלוג אלף של הספריה בנושא סליחה, forgiveness, וכך למצוא עוד טקסטים שראויים להיכלל בביבליוגרפיה לסמינריון ולדיון בנושא זה. כמו כן ישתמשו הסטודנטים בספרות ביקורת בשמירה בספריה הלימודית.
נוכחות: נוכחות קבועה והשתתפות בשיעורים חובה לאורך הסמסטר וחיונית להצלחת הקורס. אין להחסיר יותר משלוש פעמים. הסטודנטים ימציאו סיבה בכתב לכול חיסור.
עבודת סיום קורס: בתאריך שאותו תקבע הפקולטה יגישו הסטודנטים עבודה סמינריונית או רפרט לסיום קורס. אי לכך משתתפי הקורס יכולים להיפגש עימי בשעות הקבלה בנוגע ללימודים השותפים שלהם. אין הנחיה לגבי עבודת רפרט, היא שוות ערך לתנאי מעבר בסיסי של הסמינריון ולכן היא עבודה עצמאית של הסטודנט.
ציונים: 85% עבודה מסכמת ו-15% נוכחות בכיתה כדי להחליט על ציון במקרים גבוליים.