חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ו

  תרבות פופולרית ותקשורת המונים באמריקה הלטינית
  Popular Culture and Mass Media in Latin America  
0662-2084-01
מדעי הרוח | התכנית הרב-תחומית במדעי הרוח
סמ'  א'1400-1600278 גילמןשיעור ד"ר ריבקה מרטין נאוהל
דרישות קדם   בחינה  
ש"ס:  2.0

סילבוס מקוצר
הקורס יעסוק בצמיחתה של התרבות הפופולארית באמריקה הלטינית וביחסים המורכבים בינה לבין התפתחות של אמצעי תקשורת המונים משנות העשרים עד שנות התשעים של המאה העשרים. במהלך הקורס נסקור את ביטויים המזוהים ביותר עם התרבות הפופולארית הלטינו-אמריקאית כגון התפתחות המוסיקה הפופולארית בברזיל, קובה וארגנטינה, הפיכתו של הכדורגל לספורט המוני ביבשת וצמיחת תעשיית הטלנובות תוך דיון בתהליכים פוליטיים וכלכליים שהשפיעו על עיצובם, בכללם אמצעי תקשורת המונים.

נוכחות חובה.

אופן סיום הקורס: ראה/י ידיעון הפקולטה
 
Course description
The course will introduce the students to the emergence of Latin American Popular Culture, along with its complex relation with the development of mass media since 1920 to 1990. During the course we will examine the most renowned manifestations of Latin American popular culture, analyzing the political, economic and technological processes that affected their formation. Some of the issues that will be discussed during the course are the link between popular music and the evolution of commercial radio; color television broadcasting, football and authoritarian regimes; telenovelas, politics and everyday life and Latin American Icons and popular culture.

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת 1