חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ו

  תהליכי עיבוד (1)
  Manufacturing Processes (1)                                                                          
0542-3780-01
הנדסה | תואר ראשון - הנדסה מכנית
סמ'  א'0800-1100104הנדסת תוכנהשיעור מר אלברג בוריס
ש"ס:  3.0

סילבוס מקוצר
 

שעות:                3 ש"ס

משקל:               3

דרישות קדם:   מבוא למדע והנדסת חומרים, מעבדת מכניקה, גרפיקה הנדסית, פיזיקה 1.

נושאים: בחירת חומרים; תרשימים נינימטיים של מכונות עיבוד, תהליכי עיבוד שבבי מסורתיים (חריטה, קדיחה, כרסום, השחזה); תנאי שיבוב, כוחות, הספקים, זמנים, תהליכי עיבוד מיוחדים (אלקטרו-ארוזיה, עיבוד אלקטרו כימי, עיבוד אולטראסוני, עיבוד בקרן אלקטרונים, עיבוד לייזר, עיצוב פלסטי (משיכה עמוקה, ערגול, חישול, כפיפה), סיבולות, אפיצויות, שרשרת מידות, סיבולות צורה ומצב (עיקרון של מקסימום חומר), ציפויים (ציפוי אלקטרוליטי, ציפוי בטבילה. שיטות ייצור, דוגמאות תהליך ייצור של חלקים טיפוסיים.

 

Course description
Credit Points  : 3
Prerequisites: Int. to materials Science and Engineering; Engineering Graphics
 Kinetic and dynamic parameters, engraving machines and tools, drilling, gnawing (milling) and grinding materials, Tools for cutting the factors that influence the life-span of tools.
 Fixing the optimal chipping conditions (S.a V) and manufacturing times.
 Tolerances and the principles to determine them.
 Manufacturing methods, machines, other tools and factors for producing machine parts at high level and precision and surface quality.
 Manufacturing with machines by computerized control (CNC).
 Forms of productions: individual, serial, mass.
 Programming of technological processes in manufacturing chips
סילבוס מפורט

הנדסה | תואר ראשון - הנדסה מכנית
0542-3780-01 תהליכי עיבוד (1)
Manufacturing Processes (1)
שנה"ל תשע"ו | סמ'  א' | מר אלברג בוריס

666סילבוס מפורט/דף מידע
מטרות: הסטודנט יכיר ויבין נתונים על טיב העיבוד, דרגות הדיוק, מושגים בשיטות העיבוד השונות בהכנת תהליך הייצור.
 
דרישות אקדמיות: תרגילי בית - חובה. בוחן אמצע סמסטר - חובה. לסטודנט אשר לא יעמוד במטלות הקורס יופחתו 20% מציונו הסופי.

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת