חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תש"ף

  תוכן שיווקי ומדיה חברתית (ב')
  Branded content & Social media.                                                                      
0699-4039-01
מדעי הרוח | לימודי תעודה-עריכה לשונית
סמ'  ב'1600-1800106רוזנברג- מדעי היהדותסדנה גב' וובר רוני
ש"ס:  2.0

סילבוס מקוצר

הקורס "מבוא לסושיאל" יעסוק בפלטפורמות הרשתות החברתיות הפועלות כיום ויבחן את ההבדלים בינהם תוך התמקדות בנושא התוכן והשפה ככלי מרכזי ליצירת מרחב שיווקי- חברתי. הפלטפורמות המרכזיות כמו פיסבוק, אינסטגרם, לינקאדין, פינטרסט וטוויטר הפכו להיות בין היתר, חלק מהאופן בו אנשים יוצרים קשרים, מביעים דעה ולוקחים חלק בקהילה, אבל גם חלק מרכזי מאופני השיווק העכשוויים והגעה לקהלי יעד.

שיווק במרחב הרשתות החברתיות חייב לקחת חלק טבעי בתוך השיח הכללי והתוכן השיווקי לא יכול להיות זר ומנוכר ממנו. על כן הוא מחייב פיתוח גישה ייחודית המשלבת שימוש בשפה ליצירת הנעה לפעולה, שפה כתובה תקנית אך "מדברת" הפונה באופן ישיר לאנשים ו"עוקפת" את שיטות השיווק הקלאסיות, ודורש התאמות לעולם הרשתות החברתיות.

הנושאים שייבחנו בקורס הם הרשתות הספציפיות ואופיין, חשיבות "אפיון השפה" בכתיבה ובניתוח מדיות חברתיות, אופני הנעה לפעולה ושימוש בשפה ליצירת מרחב חברתי – שיווקי פעיל ותוסס, בניית קהלי יעד, פרסונה ואישיות המותג וכתיבת פוסטים ותוכן לרשתות החברתיות. כמו כן הקורס ישלב תרגילים מעשיים ויעניק פרקטיקה וקווים מנחים ליצירת תוכן בסושיאל.

 

רשימת השיעורים

שפה מדוברת ושפה מדברת- הבסיס לכתיבה במדיה חברתית

מדיה חברתית – סיווג וקטלוג אופני כתיבה במדיה השונות

אפיון שפה- על מה ולמה ואיך זה קשור לשיווק?

סדנת אפיון שפה – לברוא שפה למותג- תרגול וכתיבה

קופירייטינג ושימוש בשפה לקריאיטיב בועט- דוגמאות ותרגול

סדנת מיקרו קופי

הכח של ה- RTM ברשתות החברתיות

פיסבוק- קהילה, קבוצה והאני הכותב

סדנת פיסבוק- אסטרטגיית תוכן וגאנט פוסטים

אנתרופולוגיה בחשבון המודעות של פיסבוק- איך מטרגטים קהלים

אינסטגרם- היפה, הפרועה והמצטלמת

סדנת אינסטגרם- איך עושים את זה בפועל

סיכום- אז מה עושים עכשיו?

 

Course description

Spoken language and speaking language - the basis for writing on social media

Social Media - What are we writing about? Introducing social media classification

Language characterization – what, why and how does it relate to marketing?

Language characterization workshop - Creating a language for the brand - practice and writing

Copywriting and the use of language for 'kicking' creative - examples and practice

Microcopy Workshop

The power of RTM in the social media world

Facebook - Community, Group and the Writing Self

Facebook Workshop - Content strategy and Gant posts

Anthropology in the Facebook Ads Account - How to Target Audiences

Instagram - the beautiful, the wild and the photos

Instagram Workshop

Summary - So what do we do now?

 

 

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת