חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תש"ף

  תוכן שיווקי ומדיה חברתית (א')
  Marketing content and Social Media                                                                   
0699-4038-01
מדעי הרוח | לימודי תעודה-עריכה לשונית
סמ'  א'1600-1800106רוזנברג- מדעי היהדותסדנה מר שאשו יצחק
ש"ס:  2.0

סילבוס מקוצר

מטרת הקורס היא היכרות מעמיקה עם תחום התוכן השיווקי, שבשנים האחרונות הפך לחלק אינטגרלי בעבודה של כתבים ועורכי תוכן בכל הפלטפורמות – הוותיקות והחדשות. התלמידים יקבלו סקירה של ההבדלים בין סוגי התוכן השונים, ילמדו איך להתאים תוכן לקהל היעד, למותג הרלוונטי ולמדיום שבו הוא נכתב, ויכירו את כל הכלים היצירתיים והחדשניים ליצירתו.

השיעורים יכללו גם ניתוח של טקסטים שיווקיים על מנת לעמוד על האפשרויות מבחינת תבניות כתיבה, רמת ועושר השפה, "מותר ואסור", ואריזת הטקסט. בנוסף יידונו כלי המדידה והקידום של התוכן השיווקי, אפשרויות השילוב שלו בתוכן מערכתי וברשתות החברתיות, והדרכים השונות להציג אותו.

רשימת שיעורים / נושאים

מבוא לתוכן שיווקי - Branded Content Introduction

שפת המותג – Brand language

תוכן לבן - White Label Content

התאמת התוכן - Effective Content

תבניות לכתיבה שיווקית – Branded Content Formats 

כתיבה בפועל (כותרות, אריזות, הנעה לפעולה) – Inside The Text

דף נחיתה – מהבסיסי ועד המתחם – Landing Pages

כלים ופלטפורמות לתוכן שיווקי – Branded Content Tools & Platforms

תוכן שיווקי – עשה ואל תעשה – Branded Content Do`S & Don’t` s

תוכן שיווקי – קידום ומדידה – Branded Content Optimization

תוכן שיווקי ברשתות החברתיות – Branded Content In Social Media

העתיד של התוכן השיווקי – The Future Of Branded Content

סיכום – Conclusion

Course description

The course will overview the branded content field, which is now a part of writers and content editors everyday work. The participants will learn The differences between the different types of branded content, targeting audience, and recognize all the creative and innovative tools for its creation.

The lessons will also include marketing texts analysis, writing patterns, language possibilities and how to integrate branded content with editorial and social content.

 

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת