| |||||||||||||||||||||||||
תוכן שיווקי ומדיה חברתית (א')
Marketing content and Social Media |
0699-4038-01 | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מדעי הרוח | לימודי תעודה-עריכה לשונית | |||||||||||||||||||||||||
|
מטרת הקורס היא היכרות מעמיקה עם תחום התוכן השיווקי, שבשנים האחרונות הפך לחלק אינטגרלי בעבודה של כתבים ועורכי תוכן בכל הפלטפורמות – הוותיקות והחדשות. התלמידים יקבלו סקירה של ההבדלים בין סוגי התוכן השונים, ילמדו איך להתאים תוכן לקהל היעד, למותג הרלוונטי ולמדיום שבו הוא נכתב, ויכירו את כל הכלים היצירתיים והחדשניים ליצירתו.
השיעורים יכללו גם ניתוח של טקסטים שיווקיים על מנת לעמוד על האפשרויות מבחינת תבניות כתיבה, רמת ועושר השפה, "מותר ואסור", ואריזת הטקסט. בנוסף יידונו כלי המדידה והקידום של התוכן השיווקי, אפשרויות השילוב שלו בתוכן מערכתי וברשתות החברתיות, והדרכים השונות להציג אותו.
רשימת שיעורים / נושאים
מבוא לתוכן שיווקי - Branded Content Introduction
שפת המותג – Brand language
תוכן לבן - White Label Content
התאמת התוכן - Effective Content
תבניות לכתיבה שיווקית – Branded Content Formats
כתיבה בפועל (כותרות, אריזות, הנעה לפעולה) – Inside The Text
דף נחיתה – מהבסיסי ועד המתחם – Landing Pages
כלים ופלטפורמות לתוכן שיווקי – Branded Content Tools & Platforms
תוכן שיווקי – עשה ואל תעשה – Branded Content Do`S & Don’t` s
תוכן שיווקי – קידום ומדידה – Branded Content Optimization
תוכן שיווקי ברשתות החברתיות – Branded Content In Social Media
העתיד של התוכן השיווקי – The Future Of Branded Content
סיכום – Conclusion
The course will overview the branded content field, which is now a part of writers and content editors everyday work. The participants will learn The differences between the different types of branded content, targeting audience, and recognize all the creative and innovative tools for its creation.
The lessons will also include marketing texts analysis, writing patterns, language possibilities and how to integrate branded content with editorial and social content.