| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
עבודה על סצנות
Scene Work |
0811-0227 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
אמנויות | חוג לאמנות התאטרון | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ביצוע סצנות נבחרות, תוך הקניית עקרונות להפקת נתוני משחק פעילים מטקסט המחזה: אפיון דמות (מניעים, תבניות פעולה, תכונות פיסיות), משמעות החלל עבור הדמות, מטפורות בימתיות, ודגש מיוחד על פענוח והרחבת היכולת לביצוע פעולות דיבור.
Working on selected scenes: Students will acquire methods for formulating active working givens from the play analysis such as - Characterization (motives, action patterns and physical traits of a character), the meaning of space for the character, theatrical metaphors and a special emphasis on developing the ability to decipher and perform speech acts.
טופס סילבוס
משחק לשנה ב':
עבודה על סצנות
Scene Work
סוג המסגרת: שיעור משחק
שם המרצה: רות קנר
טלפון: 03-6776832
דואר אלקטרוני: rkanner@post.tau.ac.il
שעות קבלה:
בניין: מכסיקו
חדר: 102
לפי תאום מראש בדוא"ל
תאור הקורס
עבודה על סצנות
ביצוע סצנות נבחרות, תוך הקניית עקרונות להפקת נתוני משחק פעילים מטקסט המחזה: אפיון דמות (מניעים, תבניות פעולה, תכונות פיסיות), משמעות החלל עבור הדמות, מטפורות בימתיות, ודגש מיוחד על פענוח והרחבת היכולת לביצוע פעולות דיבור.
Scene work
Working on selected scenes: Students will acquire methods for formulating active working givens from the play analysis such as - Characterization (motives, action patterns and physical traits of a character), the meaning of space for the character, theatrical metaphors and a special emphasis on developing the ability to decipher and perform speech acts.
דרישות הקורס
נוכחות בכל השיעורים, השתתפות פעילה בעבודה קבוצתית בכיתה, הגשת סצנות.
דרישות קדם או תנאי קבלה לשיעור
לימודי משחק בשנה א'
מרכיבי הציון הסופי
% 50 הגשת תרגילים, % 50 השתתפות בכיתה
נושאי הקורס
מרכיבי הסצנה הבסיסיים: מקום, מצב, דמות, קונפליקט
דחפים מנוגדים
פעולות דיבור
איכויות אופני ביצוע הפעולה
תנועה וקול במסגרת הקונפליקט
דמות וחפץ
יחיד וקבוצה בבניית טכניקות עבודה סביב פתיחת פוטנציאלים אנרגטיים של הסצנה