חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ו

  יצוא ושיווק בינלאומי
  Multinational Marketing                                                                              
1231-3417
ניהול | תכנית במנהל עסקים
קבוצה 01
סמ'  א'1845-2130303רקנאטי - מנהל עסקיםשיעור ות מר גלי מיכאל
סילבוס מקוצר

היקף הקורס:  1 י"ס

שני כוחות משפיעים היום על פעילות בינלאומית - גלובליזציה מחד ופיצול בין ובתוך השווקים מאידך. כוחות אלו מציבים אתגר לא פשוט למנהלים.

למנהל הישראלי של חברה קטנה יחסית, בדרך כלל, האתגר הוא גדול עוד יותר שכן עליו לאתר זירה מתאימה ומיצוב מתאים מול מתחרים גלובליים ומתחרים מקומיים בכל שוק בו הוא פועל.

בהתאם לכך הקורס שם דגש מיוחד על הסוגיות עמן מתמודד היצואן הישראלי.

לא ננסה לכסות את כל הסוגיות בשיווק גלובלי, אך ננסה להציג כלים ותפיסה מקצועית שיאפשרו למנהל הישראלי להתמודד עם כל סוגיה בה הוא עשוי להיתקל. התפיסה וכלי העבודה יהיו מותאמים למאפיינים של החברה הישראלית והמנהל הישראלי. .  

 

סילבוס מפורט

ניהול | תכנית במנהל עסקים
1231-3417-01 יצוא ושיווק בינלאומי
Multinational Marketing
שנה"ל תשע"ו | סמ'  א' | מר גלי מיכאל

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת