| |||||||||||||||||||||||||||||||||
שיטות מחקר בשווקים ובארגונים
Research Methods in Markets and in Organizations |
1231-3401 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | תכנית במנהל עסקים | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ככל שחשיבות הבעיות ומורכבותן העומדת בפני מנהלי עסקים הולכת וגוברת, כן מתחזק ומתחדד הצורך למידע מועיל ועדכני - מידע על הסביבה העסקית, על השווקים, על המתחרים, ובעיקר על הלקוחות - הן החיצוניים והן הפנימיים. מידע המועיל לקבלת החלטות עסקיות.
בסביבה העסקית המודרנית, חקר השיווק, הארגון והעסק, על תוצרו ושיטותיו, הינו מעניינם של מנהלים בכל הרמות ובכל הפונקציות.
הקורס מתוכנן בעיקר עבור מקבלי החלטות הרוצים או נדרשים להשתמש בחקר השיווק הארגון והעסק, אם כי הוא מהווה הקדמה נאותה גם עבור המתעתדים לעסוק בו כחוקרים.
הקורס יכלול דוגמאות של בעיות, מחקרים, והחלטות בנושאי שיווק, מערכות מידע, משאבי אנוש, התנהגות ארגונית ואסטרטגיה עסקית כוללת.