| |||||||||||||||||||||||||
יסודות השיוק ליזמים
Being a Marketer in 7 Weeks ? the Guide Book |
1884-0302-01 | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
יזמות היא קודם כל הפיכת הרעיון החדש שפיתחתם לעסק, כלומר היכולת הראשונית שלכם היא לייצר ערך שהקהל שלכם מזהה ורוצה. הקורס מקנה מושגי יסוד ומבנה יכולת בתחום. בקורס נצא ממונחי מפתח מתורת השיווק ואדגים את המתודולוגיות, הגישות והכלים ההופכים רעיון למוצר שיש לו לקוחות שמעדיפים אותו על פני התחרות לאורך זמן (על רגל אחת – זו החשיבה מאחורי בניית מותג).
נעסוק בנושאים קריטיים בחיי ניהול השיווק:
קווים לדמותה של התוכנית עסקית ומודלים עדכנים בתחום
הגדרת קהלי יעד
כלים ליצירת פרסונות/פרופילים של לקוחות
פרקטיקות בזיהוי מוטיבציות
נבחן את השאלה מה הופך מוצר למותג?
נדון במהלך חיי לקוח – רכישה, שימור ושיחזור לקוחות
נבחן ההבדלים בין יצירת תדמית למכירה והפרקטיקה המשתנה של כלים אלו בעולם האון ליין והאוף ליין.