| |||||||||||||||||||||||||||||||||
פרוייקטים - אתגרי אסטרטגיה ושיווק
Projects - Facing Strategics and Marketing |
1264-4001 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
היקף הקורס 2 י"ס
קורס בחירה. דרישות קדם: סיום בהצלחה לימודי שנה א' במסגרת תכנית "ניהול טכנולוגיה יזמות וחדשנות".
תיאור הקורס ומטרותיו:
המטרה העיקרית של הקורס היא לאפשר לסטודנטים להתמודד עם בעיות "חברות אמיתיות" תוך יצירת ערך מוסף לחברות ולסטודנטים בנושאי אסטרטגיה ושיווק.
הקורס פונה לתלמידים הנמצאים לקראת סיום התואר, המעוניינים להגיע לשטח ולהוציא לפועל מודלים אסטרטגיים וכלי שיווק מקצועיים offline ו- online עבור חברה עסקית.
חברות ישראליות מאופיינות לרוב בטכנולוגיה ובמוצר טוב ובחולשה באסטרטגיה, מבנה וטקטיקה שיווקית. החברות העסקיות שתשתתפנה בקורס מצפות מצוותי הסטודנטים להעצים את יכולותיהן בגזרה זו.
הקורס יכלול מרכיבים של איסוף מידע (משני וראשוני*, ניתוח וקבלת החלטות.
התפוקה של צוות הסטודנטים היא מצגת לארגון הלקוח ודו"ח מפורט ומנומק הכולל המלצות בנושאי אסטרטגיה, טקטיקה ומבנה בתחום השיווק.
בקורס אין מבחן.
הפרוייקטים מבוצעים בקבוצות של 4-5 סטודנטים.
הערה: הקורס מתמקד בהחלטות אסטרטגיה ושיווק ואינו עוסק אלא באופן עקיף בהחלטות ייצור, מו"פ כספים ומשאבי אנוש.