חזרה

סילבוס

מספר קורס 1264-3402-01
שם הקורס תובנות צרכניות ושיווק אסטרטגי
יחידה אקדמית הפקולטה לניהול ע"ש קולר -
מנהל עסקים-התמחות בניהול טכנולוגיה, יזמות וחדשנות
מרצה מר יהב לויצרו קשר
צור קשר דוא"ל: yahavl@tauex.tau.ac.il
שעות קבלה בתאום מראשבניין: דן דוד - כיתות לימוד , חדר: 302
אופן ההוראה שיעור
יחידות סמסטריאליות 1
סמסטר ב' תשפ"א
טווח תאריכים 07/03/2021 - 25/04/2021
יום א
שעות 18:45-21:30
בניין רקנאטי - ניהול
חדר 404
הלימודים מתקיימים במחצית הראשונה של הסמסטר, קורס מקוון במלואו
אין סילבוס

תוכן הקורס ומטרתו

היקף הקורס: 1 י"ס
קורס בחירה.
דרישות במקביל: יסודות השיווק והתנהגות ארגונית מיקרו.

תיאור הקורס ומטרותיו:
השאלה המרכזית שקורס זה יטפל בה היא כיצד להבין ולהניע לקוחות לפעילות לה אתם שואפים. בין אם אתם מנהלים פרויקטים בארגונים או שואפים להקים מיזם משלכם ? אתם נדרשים להבין ולהניע לקוחות ושותפים. זה בדיוק מה שנלמד וניישם בקורס.

הקורס בנוי במתודולוגיית ה Praxis - שילוב מיטבי בין תיאוריות מוטיבציות מרכזיות מחד ועבודה על בריף לקוח אמיתי מאידך. מה אתם תרוויחו? ידע כיצד אתם יכולים להפוך למנהלים טובים יותר אם תטמיעו עקרונות הפעולה בניהול השוטף שלכם.

הגורמים המוטיווציוניים לקשר בין המותג ללקוח משתנים לאורך חיי הלקוח ומחייבים התאמה של כלי השיווק ושימור הלקוח.
לכן, נכיר תיאוריות מוטיווציה, נבחן כיצד הן משפיעות על קבלת ההחלטות של הלקוח להעדיף/לצרוך את המוצר/שירות שלכם ונתנסה בכלים יישומים מעולם האון ליין והאוף ליין להשפעה שיש למוטיווציות השונות בשלבי החיים של הלקוח: חדש (רכישת לקוח), קיים (שימור לקוחות) ונוטש.



לסילבוס המפורט
מטלות הקורס

עבודת בית

ייתכנו מטלות נוספות
רשימת המטלות המלאה תופיע בסילבוס המפורט של הקורס.

קורסי קדם נדרשיםניהול השיווק (12642413)

דרישות קדם ספציפיות בקורס בהתאם לתוכנית הלימודים הנלמדת,
מופיעות בדף הידיעון של התוכנית



tau logohourglass00:00