חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ז

  שיווק דיגיטלי
  Digital Marketing                                                                                    
1264-3221-01
ניהול
סמ'  ב'1845-2130302כיתות דן-דודשיעור ד"ר יונתני משה
סילבוס מקוצר

היקף הקורס:  1 י"ס
קורס בחירה.

תיאור הקורס ומטרותיו

הקורס מציג את הכלים והטכניקות העכשוויים בעולם השיווק הדיגיטלי (B2C), עם דגש על מנועי חיפוש ומדיה חברתית. הקורס מותאם לסטודנטים חסרי ידע או בעלי ידע בסיסי בלבד בתחום, ואין צורך לדעת לתכנת (הכלים נלמדים ברמת המשתמש).

אופי הלמידה הוא מעשי: הסטודנטים נדרשים לבחור חברה אמתית, ולהקים ולנהל עבורה קמפיין במדיה הדיגיטלית (אפשר לבחור גם עמותה או ארגון ללא מטרות רווח). יינתנו תרגילי בית, תרגילי כיתה, ויתקיימו סדנאות של למידה פעילה, בהם משתתפי הקורס נדרשים להציג את האתגרים שנתקלו בהם, וכל הכיתה, יחד עם מקצוען מתעשיית השיווק הדיגיטלי (מרצה אורח), ימצאו פתרונות ויציעו רעיונות לשיפור הקמפיין.

על מנת לתרגל את פלטפורמות המסחר של גוגל ופייסבוק, יידרשו הסטודנטים להוציא סכומי כסף קטנים (כמאה שקלים לסטודנט).

בגלל האופי הפרקטי של הקורס, והצורך לסייע לסטודנטים בתרגילי הכיתה, מספר המשתתפים מוגבל ל-35.

סילבוס מפורט

ניהול
1264-3221-01 שיווק דיגיטלי
Digital Marketing
שנה"ל תשע"ז | סמ'  ב' | ד"ר יונתני משה

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת