חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ח

  שיווק טרנדים והשפעות חברתיות
  Marketing Trends and Social Influences                                                               
1264-3218-01
ניהול
סמ'  ב'1545-1830302כיתות דן-דודשיעור ד"ר לסרי לירז
סילבוס מקוצר

היקף הקורס:  1 י"ס
קורס בחירה.
דרישות קדם:  יסודות השיווק כלכלה וסטטיסטיקה.

תיאור הקורס ומטרותיו

לכולנו יש מוצר, מסר, רעיון או התנהגות שהיינו רוצים להפיץ באופן מדבק כאש בשדה קוצים, במילים אחרות – כולנו היינו רוצים ליצור "טרנד".
מהו טרנד? מדוע מוצרים מסוימים הופכים לפופולאריים בעוד אחרים נכשלים? אילו מאפיינים יכולים לסייע ביצירת טרנד? אילו גורמים משפיעים על אימוץ חברתי? כיצד פועלות קבוצות? מה משפיע עליהן ועל חבריהן? האם קיימים חברים בקבוצה, בארגון או בקהילה המשפיעים על הצלחת הטרנד יותר מאחרים?
הקורס בוחן כיצד מוצרים, רעיונות והתנהגויות הופכים פופולאריים ('טרנדיים'), ודן במספר גורמים העשויים לתרום להצלחת טרנד, ביניהם מאפייני המוצר/רעיון/שירות, מאפייני המסר, תהליכים חברתיים-קבוצתיים, תהליכים פסיכולוגיים אישיים ובינאישיים, מאפייני קהלי יעד שונים ועוד.
 

סילבוס מפורט

ניהול
1264-3218-01 שיווק טרנדים והשפעות חברתיות
Marketing Trends and Social Influences
שנה"ל תשע"ח | סמ'  ב' | ד"ר לסרי לירז

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת