חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ח

  ניהול השיווק
  Marketing Management                                                                                 
1264-2413
ניהול
קבוצה 41
סמ'  ב'1845-2130301כיתות דן-דודשיעור מר גלי מיכאל
סילבוס מקוצר

היקף הקורס:  2 י"ס
קורס ליבה.

תיאור הקורס ומטרותיו

הקורס סוקר את תחום השיווק מנקודת מבט ניהולית. במהלך הקורס תוצג "השפה השיווקית" באמצעות סקירה של מושגי היסוד והתפיסות הבסיסיות בתחום השיווק. מושגים ותפיסות אלו מהווים בסיס אפשרי להרחבות וניתוחים בקורסים מתקדמים יותר בתחום. המעבר על המושגים יעשה תוך שימת דגש על מסגרת קבלת החלטות ניהולית, ובפרט קבלת החלטות הקשורות ליצירת "תוכנית שיווק" הן בתחום ה – C2B והן בתחום ה – B2B.

 

סילבוס מפורט

ניהול
1264-2413-41 ניהול השיווק
Marketing Management
שנה"ל תשע"ח | סמ'  ב' | מר גלי מיכאל

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת