| |||||||||||||||||||||||||||||||||
מבוא ליצירת ערך
Introduction to Value Creation |
1264-2412 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
היקף הקורס: 1 י"ס
קורס ליבה.
דרישות קדם: יסודות החשבונאות הפיננסית
הקורס מציג מתודולוגיות להשבחת ערך של ארגון – למטרות רווח או ללא מטרות רווח. הערך הוא לבעלי המניות , לעובדים ולסביבה. הקורס מתחיל ממיפוי זירת הפעולה של הארגון – ה-ARENA והבנה של מגוון הארכיטקטורות היצירתיות העומדות בפניו. בהמשך מתוארות מתודולוגיות לאבחון הזדמנויות ליצירת ערך, אמידת ערכן והגשמתן. הקורס מכסה את מלוא המנעד מרמת ה-Megatrends דרך התהליכים בארגון ועד איתור מאיצי הערך הרלוונטיים בארגון, והכלים ליצירת ערך ולשיפור ביצועי הארגון. הקורס יתמקד במאיצי ערך הקשורים במדדי ביצוע, תפעול, טכנולוגיה, פיתוח, תמחיר, המחרה ומכירות, ויפתח חשיבה מערכתית אינטגרטיבית של הארגון.