| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שיווק יזמות
Entrepreneurial Marketing |
1231-3935 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | תכנית במנהל עסקים | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
היקף הקורס: 1 י"ס
הקורס מבהיר מושגים, שיטות ואסטרטגיות רלבנטיות לשיווק יוזמות עסקיות חדשות.
תכנית הקורס מתרכזת במיוחד בהענקת ידע מעמיק ורחב בנושאים כמו:
איך ניתן לזהות ולהעריך הזדמנות עסקית?
מה כרוך בתהליך הפיתוח של מוצרים חדשים?
איך יזמים משיגים יתרון תחרותי במצב של משאבים מוגבלים?
איזה כלי שיווק ומכירות אפקטיביים בשיווק יזמות?
מכיוון שאין אסטרטגיה ותכנית שיווקית מסוימת שמתאימה למהלכים שונים של יזמות, הקורס תוכנן לעזור לסטודנטים לחשוב בצורה גמישה על מצבים של שיווק יזמות חדשות.
הקורס מבוסס על דיון באירועים של יזמות בתחומי עסקים שונים (תוכנה, רפואה, מוצרים דיגיטליים ושיווק באינטרנט), הרצאת אורח, והכנת תכנית שיווק למוצר או שירות חדש במסגרת צוותית.
הקורס מרוכז ואינטנסיבי, נדרשת עבודה רבה של הכנת אירועים, קריאת חומר ועבודת צוות על תכנית שיווק.