היקף הקורס: 1 י"ס
כדאיותן של החלטות הפירמה הבודדת מותנות בתגובת הפירמות האחרות בענף והצרכנים לאותן החלטות. הקורס נועד להקנות כלי חשיבה להערכת ההשפעה האסטרטגית של ההחלטות הבסיסיות של הפירמה כגון קביעת מחיר, איכות ובידול המוצר על התנהגות השחקנים האחרים (פירמות וצרכנים) בענף בו היא פועלת. בקורס יידונו הנושאים האלה: הגדרת מבנה הענף; תמריצים שונים לבידול מוצרים בין פירמות; תחרות בכמויות לעומת תחרות במחירים; אסטרטגיה של מניעת כניסתן של מתחרות לענף; אסטרטגיות של חשיפה או הסתרת מידע פרטי; יחסי גומלין בין פירמות מתחרות לעומת יחסי הגומלין שבין ספקים למפיצים..