| |||||||||||||||||||||||||||||||||
יסודות בחדשנות ופיתוח מוצרים
Fundamentals of Innovation and New Product Development Manag |
1231-3453 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | תכנית במנהל עסקים | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
דרישות קדם: ניהול השיווק בציון 78 לפחות
בעולם התחרותי של היום, חדשנות בחברות למוצרי צריכה היא לעיתים קרובות מנוע הגידול העיקרי של החברה. חדשנות מוצלחת יכולה לשפר משמעותית דו"ח רווח והפסד של חברה בעוד שהעדר חדשנות מאפשרת למתחרים לנגוס בנתחי שוק ולאורך זמן עשויה אף למוטט חברה. מסיבות אלה בארגונים גדולים נדרשות שיטות מובנות שמטרתן לעודד ולהבטיח חשיבה חדשנית ועימה תהליכים לניהול פרוייקטים ופיתוח מוצרים שיאפשרו הפיכתם של הרעיונות החדשניים למוצר איכותי.