חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ה

  יסודות בחדשנות ופיתוח מוצרים
  Fundamentals of Innovation and New Product Development Manag                                         
1231-3453
ניהול | תכנית במנהל עסקים
קבוצה 01
סמ'  א'1845-2130253רקנאטי - מנהל עסקיםשיעור גב' ברנד-לוין דלית
סילבוס מקוצר
 
היקף הקורס:  1 י"ס

דרישות קדם:   ניהול השיווק בציון 78 לפחות

בעולם התחרותי של היום, חדשנות בחברות למוצרי צריכה היא לעיתים קרובות מנוע הגידול העיקרי של החברה. חדשנות מוצלחת יכולה לשפר משמעותית דו"ח רווח והפסד של חברה בעוד שהעדר חדשנות מאפשרת למתחרים לנגוס בנתחי שוק ולאורך זמן עשויה אף למוטט חברה. מסיבות אלה בארגונים גדולים נדרשות שיטות מובנות שמטרתן לעודד ולהבטיח חשיבה חדשנית ועימה תהליכים לניהול פרוייקטים ופיתוח מוצרים שיאפשרו הפיכתם של הרעיונות החדשניים למוצר איכותי.

 
בקורס נתמקד בשיטות לעידוד חדשנות ובתהליכים לפיתוח מוצלח של רעיון למוצר. נדון באספקטים הקשורים לסוגי חדשנות ובדרכים לבחון התאמת רעיון לאסטרטגיה, ליכולות הארגון ולמותג, נדון בחשיבות הקשר עם הצרכן עוד בשלבי פיתוח ובדגשים אותם יש לבחון תוך ניהול פרוייקט עם דגש על מוצרי צריכה. הקורס מיועד לסטודנטים המתעניינים בחדשנות מוצרית ובניהול פרוייקטים.
סילבוס מפורט

ניהול | תכנית במנהל עסקים
1231-3453-01 יסודות בחדשנות ופיתוח מוצרים
Fundamentals of Innovation and New Product Development Manag
שנה"ל תשע"ה | סמ'  א' | גב' ברנד-לוין דלית

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת