| |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||
ניהול מותגים
Brand Management |
1231-3443 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | תכנית במנהל עסקים | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
היקף הקורס: 1 י"ס
תחום ניהול המותגים מתבלט בשנים האחרונות כאחד התחומים המרכזיים בתרומתם להצלחה השיווקית של פירמות רבות, כפי שבא לידי ביטוי בתשומת הלב ובמשאבים הרבים שמנהלים מקדישים לנושא, ובהתעניינות הגדולה בנושאי ניהול מותגים ומיתוג בעיתונות העסקית. הקורס יסקור מספר נושאים מהותיים לניהול מותגים. בין השאר יהיה דיון בהגדרת תפקידי המותג וכיצד מיתוג מתקשר לאסטרטגיה השיווקית של החברה, מרכיבי מותג (למשל: בחירת שם או לוגו), פורטפוליו של מותגים (קישור בין המותגים השונים של החברה), מתיחת מותג (האם כדאי להשתמש בשם המותג בשווקים חדשים), שיתוף פעולה בין מותגים, נכסיות וערך מותג (איך מודדים את שווי המותג לחברה), ונושאים רלבנטיים אחרים.