חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ז

  ניהול קשרי לקוחות (Crm)
  Customer Relationship Management  
1231-3441
ניהול | תכנית במנהל עסקים
 
סמ'  א'1545-1830253 רקנאטישיעור ד"ר ניצן עירית
דרישות קדם   בחינה  
 
 
סילבוס מקוצר

היקף הקורס:  2  י"ס

מונחים כמו ערך חיי לקוחות, נכסיות לקוחות, נתח ארנק ושיעור שימור הלקוחות נעשו נפוצים בשפה השיווקית של העשור האחרון, כחלק מאחד השינויים המהותיים שעבר עולם השיווק בעשורים האחרונים - המעבר מהמוצר ללקוח כיחידת הניתוח של הפירמה. במסגרת מדיניות שיווקית זאת, שלפעמים מכונה שיווק ממוקד לקוח (ונכרכת גם בשמות כמו "ניהול קשרי לקוחות") משווקים מנסים לנהל באופן מושכל את הלקוחות שלהם תוך שהם מודדים ומביאים בחשבון שני גורמי ערך עיקריים: הערך ארוך הטווח שהלקוחות נותנים לארגון, והערך שהארגון נותן להם.

מטרת הקורס לסקור מספר נושאים החשובים לניהול שיווק ממוקד לקוח. בין השאר יסקרו שיטות להערכת רווחיות לקוחות וחישוב ערך חיי לקוח, סוגי לקוחות והערכת חשיבות נאמנות של לקוחות, שיטות לרכישה, פיתוח ושימור של לקוחות, ניתוח שביעות רצון ונטישות, נושאים הקשורים בערך השירות ללקוח, שימוש במועדוני לקוחות, הקשר למערכות CRM ועוד.

סילבוס מפורט

ניהול | תכנית במנהל עסקים
1231-3441-01 ניהול קשרי לקוחות (Crm)
Customer Relationship Management
שנה"ל תשע"ז | סמ'  א' | ד"ר ניצן עירית

סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

אוניברסיטת ת