חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ז

  חשיבה יצירתית בשיווק
  Creative Thinking in Marketing  
1231-3431
ניהול | תכנית במנהל עסקים
 
סמ'  א'1845-2130253 רקנאטישיעור פרופ שטיינהרט יעל
דרישות קדם   בחינה  
 
 
סילבוס מקוצר

היקף הקורס:  2 י"ס

 
מנהלים בתחומי טכנולוגיה ושיווק רוכשים ידע רחב ומעמיק בתחום אליו הם נדרשים. ידע זה נשען על יסודות אותם רכשו במהלך לימודיהם הפורמליים ושנות ניסיון רבות בהן קראו, למדו ואף פיתחו את שיטות עבודתם. יחד עם זאת, במקרים לא מעטים נדרש פתרון או רעיון מקורי החורג מההרגלים שרכשו ויחד עם זאת שומר על המסגרות הארגוניות הקיימות. רעיון כזה נתפס כרעיון יצירתי.
 
הכרחית המודעות לכך שבין האפשרויות הרבות לניהול מערכות, פיתוח או פתרון בעיות, קיימים גם רעיונות מקוריים, פשוטים ופורצי דרך. רעיונות מסוג זה, גם אם אינם מהווים את עיקר נפח העבודה, עשויים לעתים להוות מנוף לקידמה ושיפור. מטרת הקורס ללמד שיטות חשיבה התומכות בפיתוח רעיונות אילו.
 
ייחודיותו של הקורס: 
  1. נושא מרכזי בקורס הוא החשיבה עצמה.
  2. הרעיונות היצירתיים יהיו תולדה של גישת חשיבה אנליטית המופעלת תוך שימוש בשיטה מובנית.
בקורס יוצגו דוגמאות רבות. בתרגול יינתן דגש על פיתוח יכולת להפעיל את שיטות החשיבה באופן עצמאי. הערכת הציון תהיה על סמך הגשת תרגילי בית ומבחן מסכם.
 
סילבוס מפורט

ניהול | תכנית במנהל עסקים
1231-3431-01 חשיבה יצירתית בשיווק
Creative Thinking in Marketing
שנה"ל תשע"ז | סמ'  א' | פרופ שטיינהרט יעל

סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

אוניברסיטת ת