קבוצה 01 |
|
|
|
|
|
|
|
סמ' א' | 1545-1830 | 'א | 303 | רקנאטי - מנהל עסקים | שיעור | ד"ר קרלינסקי מאיר |
הצג סילבוס
הסתר סילבוס
|
D:\Inetpub\shared\yedion\syllabus\12\2014\1231\1231342501_desc.txt סילבוס מקוצר
היקף הקורס: 1 י"ס
דרישות קדם: ניהול השיווק בציון 78 לפחות;
מודלים סטטיסטיים במנהל עסקים
הקורס עוסק בנושאי ניתוח נתונים של סקרים וניסויים לשיפור החלטות שיווקיות.
מטרות הקורס להציג, להדגים ולהנחיל את היכולת לשימוש בשיטות סטטיסטיקה לא-פרמטרית (צילווח, מבחני חי-בריבוע, מבחני ומדדי-קשר של סולמות שמיים וסדר), השלמות לרגרסיה לינארית, תכנון ניסויים, וניתוח שונות.
כמו כן, יסקרו בקצרה, וכמבוא לקורסי המשך בהתמחות השיווק, שיטות בסטטיסטיקה רבת משתנים המשתמשות במחקרי פילוח, מיצוב, תיכון מוצרים והמחרה.
|
קבוצה 02 |
|
|
|
|
|
|
|
סמ' ב' | 1715-2000 | 'ה | 103 | רקנאטי - מנהל עסקים | שיעור | ד"ר קרלינסקי מאיר |
הצג סילבוס
הסתר סילבוס
|
D:\Inetpub\shared\yedion\syllabus\12\2014\1231\1231342502_desc.txt סילבוס מקוצר
היקף הקורס: 1 י"ס
דרישות קדם: ניהול השיווק בציון 78 לפחות;
מודלים סטטיסטיים במנהל עסקים
הקורס עוסק בנושאי ניתוח נתונים של סקרים וניסויים לשיפור החלטות שיווקיות.
מטרות הקורס להציג, להדגים ולהנחיל את היכולת לשימוש בשיטות סטטיסטיקה לא-פרמטרית (צילווח, מבחני חי-בריבוע, מבחני ומדדי-קשר של סולמות שמיים וסדר), השלמות לרגרסיה לינארית, תכנון ניסויים, וניתוח שונות.
כמו כן, יסקרו בקצרה, וכמבוא לקורסי המשך בהתמחות השיווק, שיטות בסטטיסטיקה רבת משתנים המשתמשות במחקרי פילוח, מיצוב, תיכון מוצרים והמחרה.
|
קבוצה 10 |
|
|
|
|
|
|
|
סמ' א' | 1845-2000 | 'א | 303 | רקנאטי - מנהל עסקים | תרגיל | גב' יאור עינת |
הצג סילבוס
הסתר סילבוס
|
D:\Inetpub\shared\yedion\syllabus\12\2014\1231\1231342510_desc.txt סילבוס מקוצר
היקף הקורס: 1 י"ס
דרישות קדם: ניהול השיווק בציון 78 לפחות;
מודלים סטטיסטיים במנהל עסקים
הקורס עוסק בנושאי ניתוח נתונים של סקרים וניסויים לשיפור החלטות שיווקיות.
מטרות הקורס להציג, להדגים ולהנחיל את היכולת לשימוש בשיטות סטטיסטיקה לא-פרמטרית (צילווח, מבחני חי-בריבוע, מבחני ומדדי-קשר של סולמות שמיים וסדר), השלמות לרגרסיה לינארית, תכנון ניסויים, וניתוח שונות.
כמו כן, יסקרו בקצרה, וכמבוא לקורסי המשך בהתמחות השיווק, שיטות בסטטיסטיקה רבת משתנים המשתמשות במחקרי פילוח, מיצוב, תיכון מוצרים והמחרה.
|
קבוצה 20 |
|
|
|
|
|
|
|
סמ' ב' | 2015-2130 | 'ה | 103 | רקנאטי - מנהל עסקים | תרגיל | גב' יאור עינת |
הצג סילבוס
הסתר סילבוס
|
D:\Inetpub\shared\yedion\syllabus\12\2014\1231\1231342520_desc.txt סילבוס מקוצר
היקף הקורס: 1 י"ס
דרישות קדם: ניהול השיווק בציון 78 לפחות;
מודלים סטטיסטיים במנהל עסקים
הקורס עוסק בנושאי ניתוח נתונים של סקרים וניסויים לשיפור החלטות שיווקיות.
מטרות הקורס להציג, להדגים ולהנחיל את היכולת לשימוש בשיטות סטטיסטיקה לא-פרמטרית (צילווח, מבחני חי-בריבוע, מבחני ומדדי-קשר של סולמות שמיים וסדר), השלמות לרגרסיה לינארית, תכנון ניסויים, וניתוח שונות.
כמו כן, יסקרו בקצרה, וכמבוא לקורסי המשך בהתמחות השיווק, שיטות בסטטיסטיקה רבת משתנים המשתמשות במחקרי פילוח, מיצוב, תיכון מוצרים והמחרה.
|