| |||||||||||||||||||||||||||||||||
יצוא ושיווק בינלאומי
Multinational Marketing |
1231-3417 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | תכנית במנהל עסקים | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
היקף הקורס: 1 י"ס
דרישות קדם: ניהול השיווק בציון 78 לפחות;
כלכלה למנהל עסקים
מטרת הקורס להרחיב ולהעמיק את הידע שנרכש על ידי הסטודנטים בקורסים בסיסיים בנושאי התיאוריה והמעשה של שיווק בינלאומי ושיווק על-לאומי. הקורס יתנהל ברובו בשיטת דיון, תוך שימוש בחומר רקע תיאורטי ובאירועים.