| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שיווק תעשייתי (B2b)
Business to Businses Marketing |
1231-3406 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | תכנית במנהל עסקים | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
היקף הקורס: 1 י"ס
שיווק מתחלק לשני תחומים, שיווק מוצרי צריכה ושיווק תעשייתי (B2B).
שיווק תעשייתי מתמקד בפעילויות הניהוליות המאפשרת לחברה להבין, ליצור ולספק ערך ללקוחות עסקיים, ממשלתיים ומוסדיים, ברוב החברות המובילות במשק הישראלי (high-tech ו-low-tech) אופי השיווק הוא שיווק תעשייתי (B2B).
בקורס נתמקד בארבעה עקרונות מנחים מרכזיים:
הקורס יציג בפני הסטודנטים את הבעיות עמן מתמודדים בשיווק תעשייתי (B2B), מודלים וכלים להתמודדות