חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ז

  שיווק תעשייתי (B2b)
  Business to Businses Marketing                                                                       
1231-3406
ניהול | תכנית במנהל עסקים
קבוצה 01
סמ'  קיץ1700-2030303רקנאטי - מנהל עסקיםשיעור מר גלי מיכאל
סמ'  קיץ1700-2030303רקנאטי - מנהל עסקיםשיעור
סילבוס מקוצר

היקף הקורס:  1 י"ס

שיווק מתחלק לשני תחומים, שיווק מוצרי צריכה ושיווק תעשייתי (B2B).

שיווק תעשייתי מתמקד בפעילויות הניהוליות המאפשרת לחברה להבין, ליצור ולספק ערך ללקוחות עסקיים, ממשלתיים ומוסדיים, ברוב החברות המובילות במשק הישראלי (high-tech ו-low-tech) אופי השיווק הוא שיווק תעשייתי (B2B).

בקורס נתמקד בארבעה עקרונות מנחים מרכזיים:

  • יצירה וסיפוק ערך ייחודי.
  • פיתוח תהליכים עסקיים מוגדרים היטב לשם סיפוק ערך.
  • פיתוח מערכות יחסים עם הלקוחות הסופיים ועם חוליות הביניים.
  • הצורך לצאת מגבולות ישראל כדי לצמוח.

הקורס יציג בפני הסטודנטים את הבעיות עמן מתמודדים בשיווק תעשייתי (B2B), מודלים וכלים להתמודדות

סילבוס מפורט

ניהול | תכנית במנהל עסקים
1231-3406-01 שיווק תעשייתי (B2b)
Business to Businses Marketing
שנה"ל תשע"ז | סמ'  קיץ | מר גלי מיכאל

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת