היקף הקורס: 1 י"ס
דרישות קדם: עמידה בתנאי הקבלה להתמחות שיווק
שיווק מתחלק לשני תחומים, שיווק מוצרי צריכה ושיווק תעשייתי (B2B).
שיווק תעשייתי מתמקד בפעילויות הניהוליות המאפשרת לחברה להבין, ליצור ולספק ערך ללקוחות עסקיים, ממשלתיים ומוסדיים, ברוב החברות המובילות במשק הישראלי (high-tech ו-low-tech) אופי השיווק הוא שיווק תעשייתי (B2B).
בקורס נתמקד בארבעה עקרונות מנחים מרכזיים:
-
יצירה וסיפוק ערך ייחודי.
-
פיתוח תהליכים עסקיים מוגדרים היטב לשם סיפוק ערך.
-
פיתוח מערכות יחסים עם הלקוחות הסופיים ועם חוליות הביניים.
-
הצורך לצאת מגבולות ישראל כדי לצמוח.
הקורס יציג בפני הסטודנטים את הבעיות עמן מתמודדים בשיווק תעשייתי (B2B), מודלים וכלים להתמודדות