חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ז

  תקשורת שיווקית
  Integrated Marketing and Electronic Communication  
1231-3403
ניהול | תכנית במנהל עסקים
 
סמ'  א'1845-2130254 רקנאטישיעור ות ד"ר שאנן סצ'י רינת
דרישות קדם   בחינה  
 
 
סילבוס מקוצר

היקף הקורס:  1 י"ס

(Integrated Marketing Communication) IMC הינו אחד המודלים הפופולאריים והמתקדמים ביותר המשמשים בשנים האחרונות חברות בבניית מותגים ומינופם.

מודל IMC מתייחס למכלול הכלים התקשורתיים-שיווקיים היוצרים את התקשורת השיווקית המשולבת. מטרת העל במודל זה הנה יצירת סינרגיה בין כלל הכלים התקשורתיים-שיווקיים תוך יצירת "שלם הגדול מסך חלקיו" בדרך לבניית מותג מנצח בשוק התחרותי.

בבסיס המודל עומדת ההבנה שיש להקיף את הצרכן 3600 במסרים שיווקיים תוך שימוש במכלול הכלים התקשורתיים-שיווקיים העומדים לרשות הפירמה כמו: פרסום, יח"צ, קידום מכירות, אינטרנט, פה לאוזן (WOM), נקודות מכירה, עיצוב מוצר, ועוד.

בקורס נלמד מהם השלבים השונים והתהליכים הניהוליים והפסיכולוגיים בגיבוש אסטרטגיה תקשורתית יעילה במטרה למנף את ערכי המותג ולהשפיע על תפיסות ועל התנהגויות של קהלי מטרה. במהלך הקורס נארח מנהלים בכירים מעולם הפרסום והתקשורת, נדון בארועים ונספק כלי חשיבה וניתוח ביקורתי

סילבוס מפורט

ניהול | תכנית במנהל עסקים
1231-3403-01 תקשורת שיווקית
Integrated Marketing and Electronic Communication
שנה"ל תשע"ז | סמ'  א' | ד"ר שאנן סצ'י רינת

סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

אוניברסיטת ת