חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ט

  שיטות מחקר בשווקים ובארגונים
  Research Methods in Markets and in Organizations  
1231-3401-01
ניהול | תכנית במנהל עסקים
סמ'  א'1545-1830253 רקנאטישיעור ד"ר קרלינסקי מאיר
דרישות קדם   בחינה   רשימת התפוצה  
הקורס מועבר באנגלית
סילבוס מקוצר

היקף הקורס:  2 י"ס

ככל שחשיבות הבעיות ומורכבותן העומדת בפני מנהלי עסקים הולכת וגוברת, כן מתחזק ומתחדד הצורך למידע מועיל ועדכני - מידע על הסביבה העסקית, על השווקים, על המתחרים, ובעיקר על הלקוחות - הן החיצוניים והן הפנימיים. מידע המועיל לקבלת החלטות עסקיות.

בסביבה העסקית המודרנית, חקר השיווק, הארגון והעסק, על תוצרו ושיטותיו, הינו מעניינם של מנהלים בכל הרמות ובכל הפונקציות.

הקורס מתוכנן בעיקר עבור מקבלי החלטות הרוצים או נדרשים להשתמש בחקר השיווק הארגון והעסק, אם כי הוא מהווה הקדמה נאותה גם עבור המתעתדים לעסוק בו כחוקרים.

הקורס יכלול דוגמאות של בעיות, מחקרים, והחלטות בנושאי שיווק, מערכות מידע, משאבי אנוש, התנהגות ארגונית ואסטרטגיה עסקית כוללת.

 

Course description

2 Semester Unit 

Facing important and complicated issues, business managers need to maintain useful and updated information about the business environment (markets, competition, internal and external clients). In the modern business environment, marketing research, the organization and the business, its products and methods, are of great concern to managers at all levels and in all functions. The course is designed primarily for decision makers who want or need to use marketing, business and organization research, although it is also an appropriate introduction for those who are about deal with these issues as researchers. The course includes examples of problems, research studies and decisions concerning marketing, information systems, human resources, organizational behavior and overall business strategy.

סילבוס מפורט

ניהול | תכנית במנהל עסקים
1231-3401-01 שיטות מחקר בשווקים ובארגונים
Research Methods in Markets and in Organizations
שנה"ל תשע"ט | סמ'  א' | ד"ר קרלינסקי מאיר

סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת