חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ח

  עקרונות השיווק ? מה גורם לרעיון עסקי לעבוד?
  Being a marketer in 6 weeks ? The guide book  
1221-9001-01
ניהול | חוג לניהול
 
סמ'  א'1700-1945403 רקנאטישיעור מר לוי יהב
דרישות קדם   רשימת התפוצה  
 
 
סילבוס מקוצר

 הקורס אינו מיועד לתלמידים הלומדים בחוג לניהול.

הקורס יקנה לאנשים שאינם עוסקים בשיווק את ההבנה הכללית בנושאי מפתח בתחום. הכוונה להתמקד במונחי מפתח מתורת השיווק ולהדגים את המתודולוגיות, הגישות והכלים ההופכים רעיון למוצר שיש לו לקוחות שמעדיפים אותו על פני התחרות לאורך זמן (בניית מותג).

נעסוק בנושאים קריטיים בחיי מנהל שיווק – השלבים בבניית תוכנית עסקית,  הגדרת קהלי יעד וכלים ליצירת פרופיל לקוחות, פרקטיקות בזיהוי מוטיבציות. מה הופך מוצר למותג? נדון במהלך חיי לקוח – רכישה, שימור ושיחזור לקוחות. הבדלים בין יצירת תדמית למכירה והפרקטיקה המשתנה של כלים אלו בעולם האון ליין והאוף ליין.    

סילבוס מפורט

ניהול | חוג לניהול
1221-9001-01 עקרונות השיווק ? מה גורם לרעיון עסקי לעבוד?
Being a marketer in 6 weeks ? The guide book
שנה"ל תשע"ח | סמ'  א' | מר לוי יהב

סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

אוניברסיטת ת