חזרה

סילבוס

מספר קורס 1221-7032-01
שם הקורס העברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטאלי
יחידה אקדמית הפקולטה לניהול ע"ש קולר -
ניהול
מרצה ד"ר מיכל סרצרו קשר
צור קשר דוא"ל: serr@tauex.tau.ac.il
שעות קבלהבתאום מראש
אופן ההוראה שיעור
שעות סמסטריאליות 4
סמסטר ב' תשפ"א
יום ב
שעות 14:00-18:00
בניין רקנאטי - ניהול
חדר 403
אין סילבוס

תוכן הקורס ומטרתו

קורס בלימודי ההקבץ: ניהול חדשנות בשווק
חל שינוי בהיקף השעות, החל מתשע"ט, תלמיד שהצטרף ללימודי ההקבץ בשנה"ל תשע"ח וטרם סיים חובותיו בהקבץ, יעיין בהערה בתכנית הלימודים.


דרישות קדם:
יסודות השווק בציון 78.

תאור הקורס:

כל חברה חייבת לשווק את עצמה, באמצעות העברת מידע על החברה, השירותים והמוצרים שהיא מספקת בערוצי מידע שונים, זה מכונה - תקשורת שיווקית. במסגרת התקשורת השיווקית חברות מחליטות: איזה מסר הן רוצות להעביר, לאיזה קהל, מתי ובאיזה ערוץ. לכאורה נשמע פשוט וקל, אבל אם לוקחים בחשבון שצרכן פוטנציאלי נחשף בממוצע לבין 300 ל- 700 פרסומות כל יום, ההחלטות שנוגעות לתקשורת שיווקית הופכות להיות מהותיות ו...לא פשוטות בכלל. כיצד מושכים את תשומת הלב של קהל היעד תוך כדי התמודדות עם מהלכים דומים של המתחרים? כיצד מוודעים שקהל היעד הבין את המסר המרכזי והשתכנע? וחשוב לא פחות כיצד מבטיחים שהמסר יחקק בזכרון הצרכן ויניע לפעולה ברגע הנכון? כיצד המסר יוביל את הצרכן לרכוש מוצר או להמליץ עליו ברשתות החברתיות? בכל הנושאים הללו יעסוק הקורס, תוך דיון בתיאוריות ומודלים קלאסיים של תקשורת שיווקית אל מול מורכבות השוק הדינאמי בעולם של רשתות חברתיות וצרכנות דיגיטאלית.



לסילבוס המפורט
מטלות הקורס

בחינת בית

ייתכנו מטלות נוספות
רשימת המטלות המלאה תופיע בסילבוס המפורט של הקורס.

קורסי קדם נדרשיםיסודות השיווק (בציון סף 78) (12214301)

דרישות קדם ספציפיות בקורס בהתאם לתוכנית הלימודים הנלמדת,
מופיעות בדף הידיעון של התוכנית



tau logohourglass00:00