, 4 מאמרים לפחות לתחילת המחקר וסרט עד 3 סרטים אפשריים למחקר. במידה ולא התקבל אישור יש להגיש עם תיקונים עד קבלת האישור).
Fletcher, John. "Versions of Masquerade",
Screen 29.3 (1988): 43-71.
Riviere Joan. "Womanliness as a Masquerade", The International Journal of Psychoanalysis, Vol. 10, (1929) 2013, 303-313.
בתוך ללמוד פמיניזם:
Mulvey, Laura. "Visual Pleasure and Narrative Cinema", Movies and Methods: An Anthology, Vol. II, ed. Bill Nichols, Berkeley: University of California Press, 1985 [1975], pp. 303-315.
27
הנבחר על פי שיבוץ המרצה (עמוד עד שני עמודים):
- יש
Modleski Tania. "Femininity by Design; Vertigo", The Woman who knew too Much, New York and London: Methuen Press, 1988, pp. 87-100.
The Real Gaze; Film Theory After Lacan, New York; State University of New York Press, 2007, 137-147.
דיון בסרטים בחזרה לעתיד ומזימות בין לאומיות
Modleski Tania. "Woman and the Labyrinth;Rebecca", T he Woman who knew too Much, New York and London: Methuen Press, 1988, pp. 43-56.
רבקה
Wood, Robin. "Chapter 12: Two Films by Martin Scorsese", Hollywood from Vietnam to Reagan, New York: Colombia University Press, 1986, pp. 245-258.
חוברת לכבוד ביקור של דיוויד לינץ בעריכת ארז דבורה, 2007, עמ' 14-19.
Alfred Hitchcock, 1947)
Meiri Sandra & Kohen Raz Odeya,
בהמשך (תאריכים להגשת רפרטים בעל- פה והנחיות לכתיבת עבודת הסמנריון).
Augst, Bertrand. "The Lure of Psychoanalysis", Apparatus, ed. Theresa Hak Kyung Cha, New York: Tanam Press, 1981, pp. 415-437Bergstrom, Janet, ed. Endless Night, Cinema and Psychoanalysis, Parallel Histories, Berkeley: University of California Press, 1999. [esp. the Introduction, pp. 1-23].Penley Constance, ed. The Analysis of Film, Bloomington and Indianapolis: Indiana University Press, 2000. תל-אביב: רסלינג, 2002 [1917], עמ' 28-7.
אבל ומלנכוליה: פעולות כפייתיות וטקסים דתיים,
Freud, Sigmund. The Essentials of Psychoanalysis, ed. Anna Freud, London: Penguin Books, 1991.
Doan, Mary Ann. “’Caught’ and ‘Rebecca’: The Inscription of Femininity as Absence”, Feminism and Film Theories, ed. Penley, Constance, New York: Routledge, 1988 [1981].
-------------- “Film and the Masquerade: Theorizing the Female Spectator”, Screen 23.3-4 (Sep/Oct 1982): 74-87.
Fischer, Lucy. “The Lady Vanishes: Women Magic and the Movies”, Film Quarterly 33 (1979-80): 30-40.
Modleski, Tania. The Women Who Knew Too Much, New York: Routledge, 1988.
Pietropaolo, Laura and Testaferri, Ada, eds. Feminisms in the Cinema Bloomington and Indianapolis: Indiana University Press, 1995.
Walters, Suzanna Danuta. Material Girls: Making Sense of Feminist Cultural Theory, Berkeley: University of California Press, 1995.