| |||||||||||||||||||||||||
סאונד - פוסט פרודקשן
Sound - Post Production |
0851-3712-01 | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
אמנויות | חוג לקולנוע וטלוויזיה | |||||||||||||||||||||||||
|
קורס פוסט פרודקשן 2019 סיליבוס
מרצה: רותם דרור
rotemwork@gmail.com
תאור הקורס: הכרת עולם הסאונד על כל רבדיו ויחסיו עם תמונה.
דרישות הקורס: נוכחות, השתתפות פעילה בדיון הכיתתי, עריכת סאונד בסיסית לתרגיל אישי בליווי שלי ושל הכיתה.
במהלך הסימסטר נכיר את מרכיבי הפסקול, נלמד להקשיב לעומק ולהכיר את היכולת שלנו להגיע אל החלק הסבלימינלי בתודעתנו דרך עולם הסאונד, משלב התסריט עד לשלב עריכת הסאונד.
נלמד כיצד אפשר לאפיין דמות, מצב תודעתי, דימוי, רגש, בעזרת סאונד בלבד.
במהלך הסימסטר נקשיב לסרטים, שהסטודנטים ובעיקר אני נביא לכיתה.
נעבוד על תרגילי סאונד אישיים (שיערכו על די התולמידים בתוכנות לעריכת תמונה, avid/ premiere
נקדיש שיעור שלם לצפייה בסרט באורך מלא כולל q&a עם הבמאי.
נבקר באולפן של מוסיקאי הכותב מוסיקה לסרטים.
בסופו של הקורס, כדי להבין איך הכל מתגשם בחדר סאונד, נעביר שיעור בסטודיו שלי, במטרה לראות ולשמוע איך שכבות של סאונד שנוצרו בחדר סאונד ושלא הוקלטו בלוקיישן, כולל adr, משפיעות על התמונה ועל הרגש ויוצקות מחדש תוכן שלא היה לפני כן.
שנה מעולה,
רותם דרור
קורס פוסט פרודקשן 2019 סיליבוס
מרצה: רותם דרור
rotemwork@gmail.com
תאור הקורס: הכרת עולם הסאונד על כל רבדיו ויחסיו עם תמונה.
דרישות הקורס: נוכחות, השתתפות פעילה בדיון הכיתתי, עריכת סאונד בסיסית לתרגיל אישי בליווי שלי ושל הכיתה.
במהלך הסימסטר נכיר את מרכיבי הפסקול, נלמד להקשיב לעומק ולהכיר את היכולת שלנו להגיע אל החלק הסבלימינלי בתודעתנו דרך עולם הסאונד, משלב התסריט עד לשלב עריכת הסאונד.
נלמד כיצד אפשר לאפיין דמות, מצב תודעתי, דימוי, רגש, בעזרת סאונד בלבד.
במהלך הסימסטר נקשיב לסרטים, שהסטודנטים ובעיקר אני נביא לכיתה.
נעבוד על תרגילי סאונד אישיים (שיערכו על די התולמידים בתוכנות לעריכת תמונה, avid/ premiere
נקדיש שיעור שלם לצפייה בסרט באורך מלא כולל q&a עם הבמאי.
נבקר באולפן של מוסיקאי הכותב מוסיקה לסרטים.
בסופו של הקורס, כדי להבין איך הכל מתגשם בחדר סאונד, נעביר שיעור בסטודיו שלי, במטרה לראות ולשמוע איך שכבות של סאונד שנוצרו בחדר סאונד ושלא הוקלטו בלוקיישן, כולל adr, משפיעות על התמונה ועל הרגש ויוצקות מחדש תוכן שלא היה לפני כן.
שנה מעולה,
רותם דרור