select 1 as coursetype,x.* from old_course x where x.dep_num='0851' and x.course_num='3703' and x.semester like '2016%' order by x.group_num,x.last_name,x.first_name,x.semester,x.day_of_week
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
חונכות ליהוק לסרט גמר
Casting - Mentoring |
0851-3703-01 | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
אמנויות | חוג לקולנוע וטלוויזיה | |||||||||||||||||||||||||
|
מטרת החונכות היא להדריך את הסטודנטים ולתמוך בתהליך הליהוק של התסריטים שאותם הם עתידים לביים. החונכויות הן אישיות ומיועדות לבמאים.
חונכות ראשונה
מיקוד על הדמויות ועל הסיפור: "על מה הסרט ומה מחפשים בדמויות."
מציאת מפתח ליהוק.
ליווי והדרכה כיצד לגשת לחיפוש עצמו ולמקורות חיפוש שחקנים או נון אקטור.
איזה סצנות נכון לבחור לאודישן ,מה לעשות אודישן.
חונכות שנייה
בשלב מתקדם של התהליך שעברתם נקיים דיון על מועמדים שמצאתם (רפרנסים או אודישנים) על מנת לחדד ולקדם את שלב הבחירה.
Syllabus
Castings Mentoring
The purpose of the mentoring is to guide the students and to bolster the casting process of the scripts that they will direct.
The mentoring sessions are personal and for directors only.
First mentoring session:
Focusing on the characters and the story: "what is the film about, what is the main theme, what they are looking for in the characters".
Defining the casting layout of each character.
Guidance and Training of how to begin self-search and other sources of searching- actors and non-actors
What are the right scenes for audition
Second mentoring session:
While progressing with the personal process we will hold a discussion about actors who the student feels that they relevant for the parts (references or auditions), to sharpen and to foster the selection process.
טופס סילבוס
שם הקורס בעברית
שם הקורס באנגלית
סמסטר ב'____ תשע"ז
__ ש"ס
סוג המסגרת: (שיעור )
שם המרצה:
טלפון: 0523397461
דואר אלקטרוני: pr-orit@bezeqint.net
שעות קבלה:
יום: ד'
בניין: מקסיקו
חדר: 117
תאור הקורס
תאור הקורס בעברית ובאנגלית
ליהוק הוא קו התפר בין תסריט לבימוי . מעבר מרעיון של דמויות כתובות לממשות האנושית של השחקנים המגלמים אותם ויוצרים סיפור על המסך.
מעבר משפה מילולית לנוכחות פיזית . זו מלאכת תרגום ופרשנות דרמטורגית ואסתטית לעולם הצורני והרגשי של הסרט.
הליהוק הוא הכנה לאבני הבניין ולתשתית הבימוי והוא חלק משמעותי מהתפיסה האמנותית של הבמאי/ת את העולם של הסרט.
הקורס יונחה דרך מתודה המבוססת על ארבעה מוקדים מרכזיים של תהליך ליהוק סרט ותחדד את הקשר הדינאמי בין תסריט- ליהוק ובימוי וזאת באמצעות מספר נושאים.
דרישות הקורס
נוכחות, השתתפות, צפיה בסרטים, עבודה מעשית, כתיבת עבודה
מרכיבי הציון הסופי
40%הגשת תרגילים ועבודות, 40%השתתפות בכיתה 20% רצינות ,נוכחות ועמידה בזמנים
נושאי הקורס (נתון לשינויים)
פרשנות ליהוק לדמות
פענוח דמויות מתוך תסריט
מפתחות ליהוק
מנוע חיפוש שחקנים
הכנה לאודישנים
בימוי אודישנים
פענוח אודישנים
עבודתאמצע סמסטר מעשית וכתובה-ליהוק בימוי ופרשנות. צפייה בעבודות במסגרת השיעורים.
משחק אופי, משחק ראליסטי
אנסמבל
שיעור אודישנים עם שחקנים באולפן.
נון אקטורס
חומר עזר נוסף
סרטים, סצנות מתסריט
Casting can be seen as a bridge that helps you cross the writing process into the directing territories .
A vessel from an idea of written characters into an actual human presentation.
One can say it's a craft of translation and dramatic interpretations to the formalistic and emotional sphere of the film.
Casting is the process that creates the bricks and the foundations to the directing process and it is a fundamental part of it.
Threw the casting process the director can materialize and sometime even find the artistic approach of the film.
The seminar will be guided threw a method based on four basic elements of the casting process and will point out the dynamic triangle between script, casting and direction
threw this main topics:
Interpretation casting
Character description
Casting tools
Search engine
Audition Preparations
Directing the actors in the audition
Ensemble
A lesson with actors
Non-actors