select 1 as coursetype,x.* from old_course x where x.dep_num='0851' and x.course_num='2122' and x.semester like '2016%' order by x.group_num,x.last_name,x.first_name,x.semester,x.day_of_week
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||
מספור לסרט- פרוזה מול דרמה
Story to Script ? Prose vs. Drama |
0851-2122-01 | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
אמנויות | חוג לקולנוע וטלוויזיה | |||||||||||||||||||||||||
|
סדנה לכתיבת סיפורים דרמטיים וחידוד הכלים העלילתיים.
מסיפור לסרט - פרוזה מול דרמה
Story to Script – Prose vs. Drama
סמסטר א' תשע"ז
2 ש"ס
סוג המסגרת: שו"ת
תאור הקורס
סדנה לכתיבת סיפורים דרמטיים וחידוד הכלים העלילתיים.
A workshop for short stories writing while sharpening your dramatic and plot tools
דרישות הקורס
נוכחות, השתתפות, כתיבת 3 סיפורים קצרים באורך משתנה, קריאת סיפורים של משתתפי הסדנה וניתוחם, יישום בכתיבת הסיפורים של האלמנטים הנלמדים בקורס.
מרכיבי הציון הסופי
שקלול ע"י המרצה של עמידה בדרישות הקורס לפי הגשת תרגילים ואיכותם והשתתפות בכיתה
נושאי הקורס (נתון לשינויים)
מה דרמטי בסיפור? מהו הדבר שקורה? מה הופך סיפור "רגיל" לדרמטי? כאוס. קונפליקט. דרכים ליצירתו, פתרון הקונפליקט כאמירה המשמעותית בסיפור. אמצעים דרמטיים. המבנה העלילתי. סמלים, שפה ויזואלית. פיתוח דמות האנטגוניסט וכוחות ההתנגדות כמפתח לסיפור טוב יותר.