תוכן הקורס ומטרתו
במהלך המחצית הראשונה של המאה ה-20 ניסו מלחינים דרום אמריקאים להגדיר את הזהות הלאומית והמוזיקלית של ארצותיהם. מלחינים כמו הייטור וילה לובוס בברזיל, קרלוס שאבס במקסיקו ואלברטו חינסטרה בארגנטינה פנו להיסטוריה הילידית, האפריקאית והאיברית של היבשת מחד והגיבו למודרניזם הצפון אמריקני והאירופי ומאידך. בסימנר זה נבחן כמה מהיצירות המוזיקליות המהוות ניסיונות אלו והחומרים המוזיקליים העומדים בבסיסם. הדיאלוג בין המוסיקה הקלאסית הפופולרית אותו מקיימות האוכלוסיות המגוונות בדרום? אמריקה ובמרכז אמריקה, יאפשר לנו לשקול כיצד תרמו להגדרת המודרניזם המוזיקלי של אמריקה הלטינית במאה העשרים ולתחייה מחודשת של אותן יצירות בעשורים הראשונים של המאה ה-21.
??
לסילבוס המפורט