פסטיבל עכו
Acco Festival
סמסטר ב' תשס"ז
4 ש"ס
סוג המסגרת: סמינר
שם המרצה: ד"ר נפתלי שם טוב
|
טלפון: 0525-636155
|
דואר אלקטרוני: naphtalysh@openu.ac.il
|
שעות קבלה:
|
|
|
|
לפי תאום טלפוני מראש
|
דרישות הקורס
נוכחות, רפרט, כתיבת עבודה סמינריונית
מעל שלושה חיסורים לא תתאפשר הגשת עבודה ולא יירשם ציון
מרכיבי הציון הסופי
% 80 עבודה, % 20 רפרט
נושאי הקורס (נתון לשינויים)
1. מודלים שונים לניתוח פסטיבל תיאטרון
2. ניהול אמנותי: מהו תיאטרון אחר?
3. רפרטואר המופעים: היבטים חברתיים
4. ארגון תקציב ותשתיות: מוסד תרבות בפריפריה
5. התקבלות: שיפוט, ביקורת וקהל
6. קהילה מארחת: פסטיבל עכואי או פסטיבל תל אביבי בעכו
רשימת ספרות (נתון לשינויים)
· אהרונוסון-להבי, שרון (2013). מגדר ופמיניזם בתאטרון המודרני. רעננה: האוניברסיטה הפתוחה
· אוריין, אמיר (1998). המעגל הפתוח. תל אביב: תיאטרון החדר וספריית פועלים
· אוריין, דן (2008). תיאטרון בחברה. רעננה: אוניברסיטה הפתוחה
· --- (1998). יהדותו של התיאטרון הישראלי. תל אביב: הקיבוץ המאוחד
· --- (1996). דמות הערבי בתיאטרון הישראלי. תל אביב: אור עם
· הררי, דרור (2014). מופע העצמי: פרפורמנס ארט וייצוג העצמי. תל אביב: רסלינג
· ירושלמי, דורית (2013). דרך הבימוי: על בימאים בתיאטרון הישראלי. באר שבע: אוניברסיטת בן גוריון
· כספי זהבה, קינר גד (עורכים) (2013). צפייה חוזרת: עיון מחודש במחזאות מקור. באר שבע: אוניברסיטת בן גוריון
· רוטלינגר-ריינר ר' (2007). עזות שבקדושה: תיאטרון נשים דתיות בישראל. ירושלים: הוצאת כרמל
· שם טוב, נפתלי (2007). פסטיבל עכו כאתר מאבק בשדה התיאטרוני ובשדה החברתי 1980-2004. חיבור לתואר שלישי. אוניברסיטת תל אביב.
· ---. (2009). החריג תופס במה? פסטיבל עכו והפוליטי. תיאוריה וביקורת, 34, 123-147
-
· Aronson, A. (2000). American Avant-garde Theatre: A History. London & New York: Routledge
· Carlson, M. (1996). Performance, London & New York, Routledge
· Graver, D. (1995). The Aesthetics of Disturbance, Michigan: The Michigan University Press
· · · Lev-Aladgem, S. (2010). Theatre in co-communities: articulating power. London: Palgrave Macmillan
· ·