חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ז

  פסטיבל עכו
  Acco Festival                                                                                        
0811-4051-01
אמנויות | חוג לאמנות התאטרון
סמ'  ב'1000-1400200מכסיקו - אומנויותסמינר ד"ר שם טוב נפתלי
ש"ס:  4.0

סילבוס מקוצר
הסמינר עוסק בפסטיבל עכו לתיאטרון אחר כאתר של חגיגה ומאבק. בקורס מוצג מודל אנליטי לבחינת הפסטיבל המורכב מחמישה היבטים: ניהול אמנותי; רפרטואר המופעים; ארגון ותקציב; התקבלות; והקהילה המארחת. המתח בין חגיגה לעימות בשדה התיאטרוני ובשדה החברתי משתקף בכל אחד מחמשת ההיבטים ומעצב את פסטיבל עכו כאזור גבול ומפגש מורכב בין המיינסטרים לתיאטרון האלטרנטיבי ובין המרכז לפריפריה.
Course description
The seminar deals with Acco Festival for Other Israeli Theatre as a site of celebration and conformation. The course is based on an analytic model through which we will observe five central aspects of Acco Festival. The five aspects are: artistic direction; the repertoire of the plays and performances; organization and budget; reception; host community. The tension between celebration to confrontation in the theatrical and social fields, is reflected on each of the five aspects, and designs the Acco festival as borderland and complicated encounter between the mainstream to the alternative theatre and between center and periphery.           
סילבוס מפורט

אמנויות | חוג לאמנות התאטרון
0811-4051-01 פסטיבל עכו
Acco Festival
שנה"ל תשע"ז | סמ'  ב' | ד"ר שם טוב נפתלי

666סילבוס מפורט/דף מידע
 
פסטיבל עכו 
Acco Festival
סמסטר ב' תשס"ז
4 ש"ס
 
סוג המסגרת: סמינר
שם המרצה: ד"ר נפתלי שם טוב
טלפון:   0525-636155
דואר אלקטרוני: naphtalysh@openu.ac.il 
שעות קבלה:   
        
            
        
לפי תאום טלפוני מראש  
         
דרישות הקורס
נוכחות, רפרט, כתיבת עבודה סמינריונית   
מעל שלושה חיסורים לא תתאפשר הגשת עבודה ולא יירשם ציון
 
מרכיבי הציון הסופי
% 80 עבודה, % 20 רפרט
נושאי הקורס (נתון לשינויים)
1.      מודלים שונים לניתוח פסטיבל תיאטרון
2.      ניהול אמנותי: מהו תיאטרון אחר?
3.      רפרטואר המופעים: היבטים חברתיים
4.      ארגון תקציב ותשתיות: מוסד תרבות בפריפריה
5.      התקבלות: שיפוט, ביקורת וקהל
6.      קהילה מארחת: פסטיבל עכואי או פסטיבל תל אביבי בעכו
 
 
 
 
רשימת ספרות (נתון לשינויים) 
·         אהרונוסון-להבי, שרון (2013). מגדר ופמיניזם בתאטרון המודרני. רעננה: האוניברסיטה הפתוחה
·         אוריין, אמיר (1998). המעגל הפתוח. תל אביב: תיאטרון החדר וספריית פועלים
·         אוריין, דן (2008). תיאטרון בחברה. רעננה: אוניברסיטה הפתוחה
·         --- (1998). יהדותו של התיאטרון הישראלי. תל אביב: הקיבוץ המאוחד
·         --- (1996). דמות הערבי בתיאטרון הישראלי. תל אביב: אור עם
·         הררי, דרור (2014). מופע העצמי: פרפורמנס ארט וייצוג העצמי. תל אביב: רסלינג
·         ירושלמי, דורית (2013). דרך הבימוי: על בימאים בתיאטרון הישראלי. באר שבע: אוניברסיטת בן גוריון
·         כספי זהבה, קינר גד (עורכים) (2013). צפייה חוזרת: עיון מחודש במחזאות מקור. באר שבע: אוניברסיטת בן גוריון
·         רוטלינגר-ריינר ר' (2007). עזות שבקדושה: תיאטרון נשים דתיות בישראל. ירושלים: הוצאת כרמל
·         שם טוב, נפתלי (2007). פסטיבל עכו כאתר מאבק בשדה התיאטרוני ובשדה החברתי 1980-2004. חיבור לתואר שלישי. אוניברסיטת תל אביב.
·         ---. (2009). החריג תופס במה? פסטיבל עכו והפוליטי. תיאוריה וביקורת, 34, 123-147
  •  

     

    ·         Aronson, A. (2000). American Avant-garde Theatre: A History. London & New York: Routledge
    ·         Carlson, M. (1996). Performance, London & New York, Routledge
    ·         Graver, D. (1995). The Aesthetics of Disturbance, Michigan: The Michigan University Press
    ·         ·         ·         Lev-Aladgem, S. (2010). Theatre in co-communities: articulating power. London: Palgrave Macmillan        
            
    ·         ·                          
     
     

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת