חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ו

  פרויקט משחק חד חוגי
  Acting Workshop                                                                                      
0811-1361-01
אמנויות | חוג לאמנות התאטרון
סמ'  א'1200-1500206במכסיקו - אומנויותעבודה מע מר תבורי דורון
סמ'  ב'1200-1500207אמכסיקו - אומנויותעבודה מע
ש"ס:  6.0

סילבוס מקוצר
השיעור הינו שיעור מעבדה. מטרתו לאמן את תלמידי המשחק ולפתח אצלם יכולת הן לעמוד בפשטות ובבהירות מאחורי הטקסטים המורכבים של מחזות שייקספיר, ולדעת לכוון אותם בדייקנות אל בן שיחם בסצנה – והן להבין את משמעותן של האינטראקציות בין הדמויות המגלגלות את עלילת הסצנה הבודדת ואת עלילת המחזה כולו, ולשכלל את היכולת לקיים אותן מרגע לרגע. הם גם לומדים ומתרגלים לפענח את מהלכיהן של הדמויות בחלל התיאטרון שבתוכו מתקיימים המחזות האלה, ולהתנסות בדיבור אל הקהל – מונולוגים ו-asides. השיעור מתנהל רוב השנה במעגל, ובחודשים האחרונים נפתח לבמה/קהל.
Course description
The course is a laboratory. Its aim is to drill acting students and develop their ability to carry, simply and fully, the intent of Shakespeare's complex texts, and learn how to direct them with a precision to their interlocutor in the scene – as well as sharpen their perception of the interactions between the characters, which spin the plot of separate scenes and whole plays, and develop their ability to fulfil and sustain them from moment to moment. They also learn and exercise to decipher the moves of the characters un the space which those plays where written for, as well as experience addressing the audience in monologues and asides. The course is conducted most of the year in the round, and opens up to stage/audience towards the end.
סילבוס מפורט

אמנויות | חוג לאמנות התאטרון
0811-1361-01 פרויקט משחק חד חוגי
Acting Workshop
שנה"ל תשע"ו | סמ'  ב' | מר תבורי דורון

666סילבוס מפורט/דף מידע

 

משחק שנה ג

Acting: Third Year

שנתי, תשע"ו

6 ש"ס  

עבודה מעשית

 

 

שם המרצה: מר דורון תבורי

טלפון:    0526235554

דואר אלקטרוני: dorontav@gmail.com  

שעות קבלה: על פי תיאום מראש   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דרישות הקורס

נוכחות, עבודה בכיתה, הכנה, צפייה.

 

מרכיבי הציון הסופי

מידת ההשקעה בתהליך .

 

 

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת