|
|
|
|
|
|
|
סמ' ב' | 1000-1400 | 'ד | 121 | מכסיקו - אומנויות | מעבדה | פרופ לוי שמעון |
|
D:\Inetpub\shared\yedion\syllabus\08\2014\0811\0811135001_desc.txt סילבוס מקוצר מטרות הקורס הן-
א. ללמוד לקרוא שירה, פרוזה ובעיקר מחזות בסוגת מחזות-המסע כחומר דרמטי שנועד להצגת תיאטרון.
ב. עיון בטקסטים (מונולוגים, הוראות בימוי המתייחסות לחלל, תאורה, תלבושות, מוסיקה) בהדגשת היסודות הביוגרפיים, בחלקו הראשון של הקורס; ודרך הצגות, בעבודת סדנה, בחלקו השני.
ג. להנהיר את הטקסטים הנלמדים בטכניקות של תיאטרון (כולל משחק, עיצוב ובימוי), וללמד דרכם יסודות בתיאטרון.
ד. ליצור מופעים אישיים, עכשוויים ובלתי-אמצעיים דרכם מוזמנים תלמידים ל"פרש" את עצמם דרך הטקסטים - ולהיפך. Course description
a. To learn/teach how to read poetry, prose, fairytales and plays as dramatic materials meant to be directed, played and produced.
b. Study texts (monologues, dialogues, stage instructions pertaining to space, lighting, through the text, and the texts – through themselves.costume, music etc.) with special emphasis on biographical elements – in the first half of the course, and through workshop-productions – in the second half.
c. Explore various texts via theatrical techniques (including acting, directing and design) and through study them AS theatre.
d. Create immediate, personal/biographical short theatrical pieces in which participants are invited to “interpret” themselves
סילבוס מפורט/דף מידע
אני במה
I Stage
סמסטר ב, תשע"ה
מעבדה
4 ש"ס
שם המרצה: פרופ' שמעון לוי
דואר אלקטרוני: Levysh@post.tau.ac.il
שעות קבלה: קבלה לפי תיאום מראש
דרישות הקורס
א. עבודה יצירתית אישית וכן עבודה מסכמת בכתב, כ-2000 מילה, בנושא שייקבע עם כל תלמיד\ה.
העבודה תוגש עד ארבעה שבועות אחרי סיום הקורס.
ב. הגשת משימות קצרות בכתב לפי הנדרש משיעור לשיעור.
ביבליוגרפיה
1. אירית קדם, (2009) דרמת אמצע החיים, ספרא + אסף\מחזות, ת"א.
2. ברנרד ליווכוד, (תשנ"ז) שלבים, תג, ת"א. צריך לצלם...
3. פיטר ברידג'מונט, (1996) שחרור השחקן, תג, ת"א. צריך לצלם...
4. יוהן וולפגנג פון גתה, (2006) פאוסט, אוניברסיטת תל אביב, ת"א.
5. הנריק איבסן, (?) פר גינט, עם עובד (?) ת"א
|
|