חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ד

  אני במה
  I Stage                                                                                              
0811-1350-01
אמנויות | חוג לאמנות התאטרון
סמ'  ב'1000-1400121מכסיקו - אומנויותמעבדה פרופ לוי שמעון
סילבוס מקוצר
מטרות הקורס הן-
א. ללמוד לקרוא שירה, פרוזה ובעיקר מחזות בסוגת מחזות-המסע כחומר דרמטי שנועד להצגת תיאטרון.
ב. עיון בטקסטים (מונולוגים, הוראות בימוי המתייחסות לחלל, תאורה, תלבושות, מוסיקה) בהדגשת היסודות הביוגרפיים, בחלקו הראשון של הקורס; ודרך הצגות, בעבודת סדנה, בחלקו השני.
ג. להנהיר את הטקסטים הנלמדים בטכניקות של תיאטרון (כולל משחק, עיצוב ובימוי), וללמד דרכם יסודות בתיאטרון.
ד. ליצור מופעים אישיים, עכשוויים ובלתי-אמצעיים דרכם מוזמנים תלמידים ל"פרש" את עצמם דרך הטקסטים - ולהיפך.
ה. מדי שנה ובתיאום עם תלמידי הסדנה יוצא נושא. בשנה"ל תשע"ד: דמויות מקראיות כמפתחות ביוגרפיה
Course description
a. To learn/teach how to read poetry, prose, fairytales and plays as dramatic materials meant to be directed, played and produced.
b. Study texts (monologues, dialogues, stage instructions pertaining to space, lighting, through the text, and the texts – through themselves.costume, music etc.) with special emphasis on biographical elements – in the first half of the course, and through workshop-productions – in the second half.
c. Explore various texts via theatrical techniques (including acting, directing and design) and through study them AS theatre.
d. Create immediate, personal/biographical short theatrical pieces in which participants are invited to “interpret” themselves  
סילבוס מפורט

אמנויות | חוג לאמנות התאטרון
0811-1350-01 אני במה
I Stage
שנה"ל תשע"ד | סמ'  ב' | פרופ לוי שמעון

666סילבוס מפורט/דף מידע
 
אני במה- תיאטרון כביוגרפיה
I Stage
סמסטר ב, תשע"ד
מעבדה
4 ש"ס
 
שם המרצה: פרופ' שמעון לוי
דואר אלקטרוני: Levysh@post.tau.ac.il
שעות קבלה: קבלה לפי תיאום מראש
                       
דרישות הקורס
א. עבודה יצירתית אישית וכן עבודה מסכמת בכתב, כ-2000 מילה, בנושא שייקבע עם כל תלמיד\ה. 
העבודה תוגש עד ארבעה שבועות אחרי סיום הקורס.
ב. הגשת משימות קצרות בכתב לפי הנדרש משיעור לשיעור.
                       
ביבליוגרפיה
 
1. אירית קדם, (2009) דרמת אמצע החיים, ספרא + אסף\מחזות, ת"א.
2. ברנרד ליווכוד, (תשנ"ז) שלבים, תג, ת"א. צריך לצלם...
3. פיטר ברידג'מונט, (1996) שחרור השחקן, תג, ת"א. צריך לצלם...
4. יוהן וולפגנג פון גתה, (2006) פאוסט, אוניברסיטת תל אביב, ת"א.
5. הנריק איבסן, (?) פר גינט, עם עובד (?) ת"א
           
 
 
 
 

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת