חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ז

  משחק ב
  B Advanced Acting                                                                                    
0811-1151-01
אמנויות | חוג לאמנות התאטרון
סמ'  ב'1400-1700206במכסיקו - אומנויותעבודה מע מר רול גד
ש"ס:  3.0

סילבוס מקוצר
תכלית הקורס לגבש את ארגז הכלים המקצועי של התלמיד. הקורס יתמקד בהקניית השיטה לחלוקה ליוניטים - פיענוח, ניתוח, חלוקה ואופן קריאה של טקסט - ויישומה משחקית הלכה למעשה, והקניית תשתית לגיבוש תובנה וטכניקה משחקית מתקדמת. הקורס מעשי ויתבסס על הגשת סצנות.
Course description
A practical Acting curse aimed at establishing the professional toolbox of the student The course will be focused on The Unit Devision Method Text devision analysis interpretation and practical implementation while aiming to establish a high resolution infrastructure for the development of advanced Acting insight and technique .The course will be based on practical scenes presentations by the students
סילבוס מפורט

אמנויות | חוג לאמנות התאטרון
0811-1151-01 משחק ב
B Advanced Acting
שנה"ל תשע"ז | סמ'  ב' | מר רול גד

666סילבוס מפורט/דף מידע
 
החוג לתיאטרון
משחק ב׳ - משחק למצטיינים - שנה ג׳
Advanced Acting B
סמסטר ב׳ תשע״ז
3.00 ש״ס
עבודה מעשית
שם המרצה: גדי רולדואר אלקטרוני :gadiroll@gmail.com
שעות קבלה:לפי תיאום מראש במייל
 
תכלית הקורס לגבש את ארגז הכלים המקצועי של התלמיד. הקורס יתמקד בהקניית השיטה לחלוקה ליוניטים - פיענוח, ניתוח, חלוקה ואופן קריאה של טקסט - ויישומה משחקית הלכה למעשה, והקניית תשתית לגיבוש תובנה וטכניקה משחקית מתקדמת. הקורס מעשי ויתבסס על הגשת סצנות.
 
 
 
דרישות הקורס
נוכחות השתתפות והגשת תרגילים
לכל תלמיד תהיה לפחות סצינה אחת בעבודה לאורך כל הקורס
כל תלמיד ידרש להגיש סצינה אחת לשבועיים לפחות
 
 
 
 
מרכיבי הציון הסופי 20% נוכחות10% השתתפות70% הגשת סצינות - עבודה מעשית
 
בקורס ילמדו הנושאים הבאים: פיענוח וביצוע תהליכיות משחקית : רגשית /מנטלית ומחשבתית, גורמים לשנוי, גיבוש יחידות בתהליך, אופן ביצוע פעולות ורבליות ופיזיות, מהלך בזמן, מטרה, מכשול חיצוני ופנימי, נסיבות, מניעים, מערכות יחסים, מטען רגשי, תפישת חלל ומרחב, יסודות מזנסצניים, וציר הסגנון.
 
 

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת