| |||||||||||||||||||||||||
שעור בכתיבה אקדמית
Academic Writing |
0811-1072-01 | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
אמנויות | חוג לאמנות התאטרון | |||||||||||||||||||||||||
|
- דובוסרסקי, יונתן. "עיון מחודש במחזה העברי הראשון." מחקרי ספרות – מוגשים לשמעון הלקין. עורך עזרא פליישר. ירושלים: מאגנס, 1973. עמ' 13-1.
- הירשפלד, אריאל. "האם 'איוב' הוא טרגדיה?" איוב – במקרא, בהגות, באמנות. עורכת לאה מזור. ירושלים: מאגנס, 1995. עמ' 88-54.
- יערי, נורית. "הבכיינים: בחיפוש אחר טרגדיה מודרנית." חנוך לוין: האיש עם המיתוס באמצע. עורכים נורית יערי ושמעון לוי. תל אביב: הקיבוץ המאוחד, 2004. עמ' 80-60.
- מת'סון, קרל. "הסימפסונים, היפר-אירוניה, ומשמעות החיים." הסימפסונים ופילוסופיה: ה"דו!" של הומר. עורכים ויליאם ארווין, מארק ט. קונארד ואיון ג’. סקובל. תרגום מעין זיגדון. תל אביב: פן וידיעות אחרונות, 2007. עמ' 172-149.
- סנואו, דייל אי. וג'יימס ג'. "פוליטיקות של מגדר ב'הסימפסונים'." הסימפסונים ופילוסופיה: ה"דו!" של הומר. עורכים ויליאם ארווין, מארק ט. קונארד ואיון ג’. סקובל. תרגום מעין זיגדון. תל אביב: פן וידיעות אחרונות, 2007. עמ' 198-173.
- Grafton, Anthony. "Footnotes: The Origins of a Species." The Footnote: A Curious History. London: Faber and Faber, 1997. pp. 1-33.