דרישות הקורס
נוכחות, קריאה, כתיבת עבודה.
מרכיבי הציון הסופי
20% השתתפות בכיתה 80% עבודה מסכמת
יצירות (לפי סדר הצגתן בקורס)
- מבוא: צירוף מקרים פואטי
אוהרה, ג'ון (1934). "פגישה בסמארה."
Magnolia, P.T. Anderson 1999.
2.
לוקרציוס, על טבע היקום. ספר שני, עמ' 91-86.
וולטר. 2006 [1759]. קנדיד או האופטימיות. תרגום: דורי מנור. תל-אביב: ידיעות ספרים.
3.
מבחר קטעים מהסוריאליזם, מתוך דאדא וסוריאליזם בצרפת, 1992. תרגמה: רות עמוסי. הקיבוץ המאוחד.
פלוקסוס (מבחר)
John Cage, 4:33'. (1952).
4.
מבוסס על ספרו של איאן מקיואן, "אהבה עיקשת", (Enduring Love, 1997)
אוסטר, פול, 1992 (1990). מוסיקת המקרה, תרגום: משה רון. תל-אביב: עם עובד.
אוסטר, פול. 1995 [1982]. המצאת הבדידות. תרגום: משה רון. תל-אביב: הספרייה החדשה, הוצאת הקיבוץ המאוחד, עמ' 175-145.
תיאוריה
Blanchot, M. 1993. "Tomorrow at Stake," The Infinite Conversation. Susan Hanson (trans.). Minnesota U.P. pp. 407-420.
Brecht, George. [1957]. "Chance Imagery," in Margaret Iversen (ed.) Chance: Documents of Contemporary Art. Whitechapel Gallery & MIT Press,2010, pp. 34-45.
Dotan, Eyal. 2000. "The Game of Late Capitalism: Gambling and Ideology in The Music of Chance", Mosaic 33(1), 165-180.
Kaprow, Allan [1966]. "Assemblage, Environments and Happenings", in Margaret Iversen (ed.) Chance: Documents of Contemporary Art. Whitechapel Gallery & MIT Press, 2010, pp. 52-57.
Zizek, Slavoj. 2014. Penguin Books. Pp. 1-7.