| |||||||||||||||||||||||||
רטוריקה ויזואלית
Visual Communication |
0662-2254-01 | ||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
מדעי הרוח | התכנית הרב-תחומית במדעי הרוח | |||||||||||||||||||||||||
|
עידן הרשתות החברתיות בו כולם נצפים באופן מתמיד, הפך את השימוש בדימויים ויזואלים, הופעה וסקפטקל חשובים ביותר ושינה את היחס בין קהלים ובין טקסטים.
קורס זה יסקור היבטים שונים של הויזואלי ואת ההשלכות שלו על התרבות והחיים האזרחיים שלנו. בקורס נתבונן בדרכים בהן משמעות נבנית באמצעות עיצוב ודימויים, נחקור את האופן בו דימויים עוברים סירקולציה בין פלטפרומות וקהלים שונים, נלמד תהליכים על של יצוגיות במרחב הציבורי, תמונות איקוניות, סימיוטיקה וסמלים, ארכיטקטורה, גרפיטי, וחשיבות הסטייל והדימוי בפוליטיקה.
נוכחות חובה.
אופן סיום הקורס: ראה/י ידיעון הפקולטה
Social Media has often been called the contemporary panopticon where everyone can see and be seen; where the use of visual imagery, spectacle and performance has become increasingly important and changed the relationship between audiences and texts.
This class will focus on the important aspect of the visual and its implications for cultural and civic life. We will explore the various ways through which images circulate on different platform and to difference audiences, study issues of representation and personification in the public sphere; the growing importance of commodification; iconic photography and appropriation; semiotics and symbols; architecture, graffiti, online design and the importance of style.