כתיבה בהירה, הגיונית, מובנית ומבוססת היא מיומנות שרכישתה חיונית לשם הצלחה במהלך הלימודים באקדמיה, עמידה במשימות הכתיבה והקריאה וכן הגשה של עבודות גמר. מעבר לזאת היא גם תנאי להצלחה מקצועית בתחומים שונים – מכלכלה וניהול ועד עיתונאות ועבודה בשירות הציבורי.
הקורס נושא אופי של סדנת עבודה פעילה שתקנה לסטודנט/ית את ארגז הכלים הבסיסי להבנת טיבו של הדיון האקדמי, לפיתוח חשיבה ביקורתית ומושגית ולהפעלה של טקטיקות קריאה של טקסטים.
כתיבה בהירה, הגיונית, מובנית ומבוססת היא מיומנות שרכישתה חיונית לשם הצלחה במהלך הלימודים באקדמיה, עמידה במשימות הכתיבה והקריאה וכן הגשה של עבודות גמר. מעבר לזאת היא גם תנאי להצלחה מקצועית בתחומים שונים – מכלכלה וניהול ועד עיתונאות ועבודה בשירות הציבורי.
הקורס נושא אופי של סדנת עבודה פעילה שתקנה לסטודנט/ית את ארגז הכלים הבסיסי להבנת טיבו של הדיון האקדמי, לפיתוח חשיבה ביקורתית ומושגית ולהפעלה של טקטיקות קריאה של טקסטים.
מטרות הקורס
קידום הבנת הנקרא וניתוח מושגי של טקסטים.
שיפור יכולת הכתיבה ברמה הסגנונית והטיעונית.
הקניית מיומנויות לעיבוד, ניתוח והצגה של רעיונות וטענות.
שימוש במאגרי ידע אקדמיים ובספרות משנית.
דרישות הקורס ומרכיבי הציון הסופי:
1. נוכחות רציפה והשתתפות פעילה במהלך הדיון.
2. הגשה של ארבע מטלות כתיבה.
3. קריאה והכנה לדיון של חומרי הקריאה.
אופן סיום הקורס: ראה/י לוח בחינות בידיעון התכנית
קידום הבנת הנקרא וניתוח מושגי של טקסטים.
שיפור יכולת הכתיבה ברמה הסגנונית והטיעונית.
הקניית מיומנויות לעיבוד, ניתוח והצגה של רעיונות וטענות.
שימוש במאגרי ידע אקדמיים ובספרות משנית.
דרישות הקורס ומרכיבי הציון הסופי:
1. נוכחות רציפה והשתתפות פעילה במהלך הדיון.
2. הגשה של ארבע מטלות כתיבה.
3. קריאה והכנה לדיון של חומרי הקריאה.
אופן סיום הקורס: ראה/י לוח בחינות בידיעון התכנית