חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ה

  מערכות לניהול קשרי לקוחות Crm
  Customer Relationship Management (crm)  
0571-4177-01
הנדסה | תואר ראשון - הנדסת תעשייה
סמ'  ב'1200-1400020 אודיטו.הנדסהשיעור מר עסיס אברהם
ש"ס:  2.0

סילבוס מקוצר
שעות:                4 ש"ס
משקל:               3
דרישות קדם:      ניתוח ועיצוב מערכות מידע
מטרת הקורס היא הקניית ידע והבנה של התיאוריה, המתודולוגיה והטכניקות ליישום מערכות לניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management Systems): תפיסת ה CRM, מודל לניהול מערכתי של קשרי לקוחות, סקירה טכנולוגית, פירוט תהליכים עסקיים בתחום שירות הלקוחות, מכירות ושיווק, מתודולוגיית יישום והטמעה, לימוד וניתוח Case Studies, CRM אנליטי ו CRM BI.
הקורס מלווה בסדנא (תרגול) בה מיושמים הידע והטכניקות הנלמדים בקורס דרך עבודה על מערכת ה CRM מהמובילות בעולם – מערכת Siebel .

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת