שחקןסגור חלון | הדפסה

פורמן אריאל Furman Ariel

מספר קטלוגי: 31.4.8
שחקן. נולד בארץ ישראל, בתל אביב בתחילת שנות הארבעים של המאה העשרים. השתתף בפעולות חוג הבימה לנוער. יוצא להקת פיקוד המרכז. למד משחק בניו יורק, בסטודיו בהדרכת אוטה הגן וסטלה אדלר בניו יורק.
שיחק בתאטרונים
החמאם, 8 וחצי, הוורוד, האהל (1966), גיורא גודיק, הבימה, העממי - אברהם דשא (פשנל), אורנה פורת לילדים ולנוער, העירוני באר שבע, פסטיבל עכו לתאטרון ישראלי אחר, רביעיית מועדון התאטרון, יובל ועוד.
שיחק בהצגות
שקספיר איננו, דודתו של צ'ארלי, המגילה, ירמיהו לא רוצה, על חומותיך ירושלים, ירושלים שלי, קומדיה שחורה, הכתובה, ריצ'רד השלישי, הצמא והרעב, כנר על הגג, לחיי הסוסים שהוציאו את עם ישראל מהבוץ, פר גינט, הכל יחסי, משחק החלומות, בן ערובה, כנר על הגג, אמנון ותמר, סקפינו, אגדות מיערות וינה, גבירתי הנאווה, מיסטריה אמריקאית, זמן שרוף, אירמה לה דוס, צוואתו של כלב, מפי העם, המכשפה, כולם היו בני, הלילה השנים עשר, של מי החיים האלה לעזאזל, פלאוטוס, קיץ ועשן, בית המלאכה, אנה פרנק, מ. בטרפליי, בית ספר לשחקנים, סוחרי התהילה, הנסיכה והרועה ועוד.
שיחק בסרטים ובתוכניות טלוויזיה
טוביה ושבע בנותיו (1968), הזמנה לרתח, עם ישראל חי – שם זמני, ספר נשים, סלאח שבתי, שרית, אדם, אני אוהב אותך רוזה, חגיגה לעיניים, אלדורדו, פורטונה, ארבינקא, כסף קל ועוד.

מתוך: מדריך מאה שנה לתאטרון העברי
מאת שמעון לב-ארי
כל הזכויות שמורות למחבר
אתר אינטרנט של המילא"ה