חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ט

  פרויקט: תקשורת שיווקית משולבת
  Project: Integraded Marketing Communication                                                          
1231-7401
ניהול | תכנית במנהל עסקים
קבוצה 01
סמ'  ב'1845-2130403רקנאטי - מנהל עסקיםשיעור ד"ר עין-גר דנית
סילבוס מקוצר

היקף הקורס:  2 י"ס

דרישות קדם מומלצות:  התנהגות צרכנים; ניהול מותגים

תקשורת שיווקית היא הכרחית לצורך קידום מותגים, מוצרים, שירותים ורעיונות של ארגונים. השאלה החשובה היא איך לנהל תקשורת שיווקית נכון? איך להגיע לקהל היעד הנכון עם המסר הנכון ולהשפיע עליו? הקורס בתקשורת שיווקית מספק את הידע והתובנות ההכרחיות ליישום תקשורת שיווקית משולבת. הקורס ידון בדרכים לגיבוש תכנית תקשורת שיווקית משולבת יעילה להשגת יעדי הארגון תוך התייחסות לקשיים והאתגרים הניצבים כיום בפני מנהלי השיווק הפועלים בעולם רווי ערוצי תקשורת שונים ומגוונים. הקורס יסקור מודלים תיאורטיים מסורתיים בתחום התקשורת השיווקית כמו גם סוגיות שנויות במחלוקת הנוגעות לאסטרטגיות לא-מסורתיות המתהוות בתחום.


לתשומת לב:  תלמיד שלמד את הקורס 1231.3403 - "תקשורת שיווקית" מנוע מלהשתתף בקורס זה.

סילבוס מפורט

ניהול | תכנית במנהל עסקים
1231-7401-01 פרויקט: תקשורת שיווקית משולבת
Project: Integraded Marketing Communication
שנה"ל תשע"ט | סמ'  ב' | ד"ר עין-גר דנית

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת