חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תש"ף

  Non-Product Branding : Nations & Places
  Non-Product Branding : Nations & Places                                                              
1231-3945
ניהול | תכנית במנהל עסקים
קבוצה 01
סמ'  קיץ1715-2045שיעור פרופ אהרוני עדו
הקורס מועבר באנגלית
Course description

1 Semester Unit 

This course aims to introduce students to the fundamental concepts and principles of non-product branding in the context of managing the reputation and performance of places.

The course will explore key concepts and terminology in the following fields: public diplomacy, marketing, nation branding and place positioning with a strong emphasis on the economic value of places as brands.

Through several case studies and real-life examples, the class will examine the rise of nation branding and how the information revolution has brought about a fundamental paradigm shift that has affected the goals and methods of traditional policy making, diplomacy and marketing.

The course will explore, from a practitioner’s point of view, the impact this revolution has had on the core practice of diplomacy, how places present themselves, manage their reputation and handle crises.

סילבוס מפורט

ניהול | תכנית במנהל עסקים
1231-3945-01 Non-Product Branding : Nations & Places
Non-Product Branding : Nations & Places
שנה"ל תש"ף | סמ'  קיץ | פרופ אהרוני עדו

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת