| |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||
אסטרטגיה שיווקית גלובלית
Global Marketing Strategy |
1231-3930 חצי סמסטריאלי-מחצית ראשונה
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | תכנית במנהל עסקים | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
היקף הקורס: 1 י"ס
חברות עסקיות פועלות היום בסביבה בינלאומית שמאופיינת על ידי לקוחות ממקומות שונים בעולם ומתחרים חדשים שיכולים להופיע מכל מדינה עם מודלים עסקיים שונים. ההתפתחויות בעולם הגלובלי והדיגיטלי יוצרות אתגרים והזדמנויות חדשות.
מטרות הקורס כוללות שיפור ההבנה של ההשלכות הגלובליות ופיתוח יכולת לחשוב בצורה אסטרטגית על נושאים של שיווק בינלאומי.
לפתח יכולות פיתוח ויישום תכניות בשווקים בינלאומיים כולל משא ומתן ועבודה עם שותפים אסטרטגיים.
רכישת ידע והבנה של הסביבה העסקית הבינלאומית, המהלכים התחרותיים של חברות שונות, ההבדלים בין שווקים והאסטרטגיות המתאימות לשווקים שונים.
לתרגל אבחון וניתוח בעיות של תכנון ובקרה בשיווק גלובלי.