| |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||
אסטרטגיית חדשנות בארגונים
Innovation Strategy in Organizations |
1231-3664 חצי סמסטריאלי-מחצית שניה
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | תכנית במנהל עסקים | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
היקף הקורס: 1 י"ס
חדשנות היא חלק מהיום יום של כולנו כאנשים פרטיים, של הארגונים בהם אנחנו עובדים ובקהילות אליהם אנחנו שייכים. החדשנות היא הכרח, והניהול שלה דורש כלים ספציפיים. היכולת להתחבר למספר רב של גופים, היכולת לנהל פעילויות במבנים שאינם היררכיים, היכולת לזהות מגמות מפציעות והיכולת לעצב כווני פעולה שאינם מוגדרים באופן חד, תוך כדי תהליכי למידה. בין השאר, אנחנו עדים למקצוע חדש – מנהלי חדשנות – הפועלים בארגונים גדולים, בקהילות משתמשים, וגם בקהילות לצרכים חברתיים. בקורס נתייחס קונטקסט הנחוץ לחדשנות, לאסטרטגיות ארגונים חדשניים או כאלו שרוצים להפוך להיות חדשניים יותר, וכן לתפקיד מנהלי חדשנות בארגונים גדולים או של קהילות חוצות ארגונים.
בקורס נלמד לזהות סוגי חדשנות שונים, ונקבל את הכלים הדרושים למי שמנהל חדשנות ולכל מי שמעורב בפעילויות שיש בהן חדשנות, תוך כדי שאנחנו מיישמים את הכלים במהלך הקורס ונחשפים להרצאות אורח של מנהלי חדשנות משכמם ומעלה.